Sephiroth Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Hei jeg har en NorthQ 400W strømforsyning i pcen som jeg lurer på om jeg må bytte ut. Systemet mitt: 939 x2 4200 AMD cpu Asus HK 4x HDD 250 GB samsung club3d GF 7800 GT skjermkort 2x 120mm vifter 1 soundblaster lydkort 1 dvd brenner Dette går helt fint. Men jeg har fått skaffet meg et GF 7800 GT til som jeg skal sette i SLI Vil det holde ? eller vil jeg få problemer?? Burde jeg prøve først, og se om det går eller kjøpe ny strømforsyning med en gang ?? takker for svar. seph Endret 6. september 2007 av Sephiroth Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg ville nå prøvd først, men trenger GF 7800 GT eget power har du kanskje et problem. NorthQ 400W støtter vel i utgangspunktet ikke strøm (2 kontakter) til SLI. Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 ja begge GF 7800 GT trenger extra. Og strømforsyningen min har bare en. Tenkte jeg bare skulle kjøpe en kabel å prøve, Men det er kasje like greit å kjøpe en strømforsyning som har støtte for 2. Noen anbefalinger ?? Seph Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det går kanskje. Jeg ville ikke ha brukt for mye penger på en slik oppgradering, ettersom ytelseshoppet du får fra 1x7800GT til 2x7800GT ikke er det helt store (ja, jeg har prøvd). Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 vel med tanke på denne testen her: http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2496 er jeg fornøyd med sli resultatene jeg får vel prøve først. seph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå