Casanova_G Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) STENGT! Endret 6. september 2007 av Casanova_G Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Låskode: Du drar til Politiet og sier at du fant den telefonen, men vil ta i bruk den selv. Da får du svar på spørsmålet ditt Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Finner du en telefon på gata, skal den leveres til politiet. Annet er å anse som tyveri. -snubbel Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Si at du fant den uten deksletet bak og uten sim kortet, men at du skal kjøpe et nytt deksel bak. Slik at de ikke tror at du tok sim kortet, eller at de vil ha den inn for kanskje noen spør etter mobilen der. Endret 6. september 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) siden eieren tydeligvis hadde mistet den, bestemte jeg meg for å ta den selv.9442189[/snapback] Jeg blir nesten slått i bakken av den velbegrunnede årsaken til avgjørelsen din Endret 6. september 2007 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Kanskje folk skal svare på det han faktisk spør om..? Linker til en annen tråd her jeg. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Min samboer mistet nettopp telefonen sin og savner den veldig, og det er pågrunn av sånne svin som deg at man anmelder saken så telefonen blir sperret fra alle GSM-nett i verden. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Kanskje folk skal svare på det han faktisk spør om..?Linker til en annen tråd her jeg. 9442544[/snapback] Kanskje vi ikke trenger å svare fordi han begår et lovbrudd? Lenke til kommentar
OleRavny Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 du får lære dama di og passe bedre på tinga sine da vettu netcomlåst: www.netcom.no telenorlåst: www.telenormobil.no sitter det simkort i kan en forhandler finne ut hvem som eier den, hvis du føler for og gi den tilbake Lenke til kommentar
Casanova_G Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Min samboer mistet nettopp telefonen sin og savner den veldig, og det er pågrunn av sånne svin som deg at man anmelder saken så telefonen blir sperret fra alle GSM-nett i verden. 9442551[/snapback] Jeg spurte om hjelp her, ikke å bli hengt ut som svin. Jeg ble faktisk frastjålet mobilen min selv, så ikke tro at jeg ikke vet hvordan det føles. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg spurte om hjelp her, ikke å bli hengt ut som svin. Jeg ble faktisk frastjålet mobilen min selv, så ikke tro at jeg ikke vet hvordan det føles. 9442892[/snapback] Du ber om hjelp til ulovligheter, det kan virke provoserende på mennesker. Siden du vet hvordan det føltes så gjør du det riktige og går til politiet for å levere den inn! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei, jeg fant en bil, men hvordan starter jeg den uten nøkler? Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei, jeg fant en bil, men hvordan starter jeg den uten nøkler? 9448963[/snapback] priceless. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Stenger denne då den kjem til å gå over alle stokker og steiner om den får stå åpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg