codec Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Heisann. Sjekk ut www.home.no/codec for gratis ringelyder og mobilen. Trenger litt hjelp av dere da jeg for tiden er under forhandlinger med et selskap ang kabler man trenger for og få ned logoene. Så hvis du sender en mail til [email protected] så hadde det vært fint. Skriv mobilkabler i emne feltet. Så skriver du at du er interessert i mobilkabler for og få lagt inn logoer. Håper dere tar dere tid til dette. Dere som sender mail vil være dem første som får info når forhandlingene er i boks. Jo flere som sender jo raskere blir forhandlingene ferdige. På forhånd takk. Med vennlig hilsen codec Lenke til kommentar
molna Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg liker å være ærlig, så jeg sier: siden din er elendig.... Lenke til kommentar
codec Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Den er for tiden under oppgradering. Lenke til kommentar
T-man Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Gratis ringeltyder og logoer. www.club-siemens.no , the best site there is! Ingen over og ingen ved siden! Lenke til kommentar
codec Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Siden kommer til og få det meste til nokia , siemens, ericsson m.m. Så det hadde vært fint om dere sendte mail slik at forhandlingene blir fortere ferdige. På forhånd Takk. Med vennlig hilsen codec Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Tror ikke interessen for å taste inn en ringelyd manuelt er så veldig stor... Men hvis du vil, kan du jo hente over 2000 logoer, og over 2200 ringetoner fra websiden min. www.nokiamobil.tk (under software). Lenke til kommentar
codec Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Er klar over at folk ikke er så interessert i og taste det inn selv. Jobber for tiden med og få lagt ut flere tusen ringelyder som dem slipper og taste inn selv. Takker for tilbudet, men har mer en nok av logoer og ringelyder for tiden. Jobber med og få lagt dem ut. Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Kommer du til å ha polyfoniske ringetoner og fargebilder på siden din? Lenke til kommentar
codec Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Ja det kommer etterhvert. Men det hadde vært fint om folk sendte mailer til meg. Se øverst. Da dette vil hjelpe meg og få fortgang i saken. :wink: Lenke til kommentar
alien_spiff Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 lol! hva starta du den telleren på da? 78500??? det kan hende at det kan bli noe men hva mener du med kabler? det at du skal kjøpe en kabel er vel samma fore meg! herregud... du vet sikkert ikke noen av filnavnene til ringetonene du skal legge ut... hvordan lager du polifoniske toner da? ser ikke så seriøst ut... en seriøs side er som oftes lys (ikke svart) og har ikke så enkel html som din... kanskje hvit bakgrunn, gif bilder (til knapper og frames) og kanskje tilogmed litt flash hadde vært noe! få et nytt look på siden du, og ikk skryt på deg så mange besøkere... Lenke til kommentar
codec Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Telleren startet på 0 den. Om siden ikke er noe for deg er vell ikke mitt problem. Selvfølgelig vet jeg om navnene til ringetonene jeg skal legge ut. Bare ta en titt sener i kveld. Da vil det ligge ca 1400 midi filer der. Polyfoniske ringetoner er ikke noe problem. Bare følg med så vil du se. Siden er faktisk seriøs den, er vell ikke nødt til og følge standarden med hvit side? Gif bilder og slik som knapper kommer etterhvert. Men må og passse på og ikke legge ut for mye bilder og dill dall da siden vil ta lang tid og laste opp for folk med vannlig modem. Har desverre ikke skryt på meg mange besøkende, er vell bare misunnelig du vell?? Lenke til kommentar
alien_spiff Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 ok.. hvis det kommer nye ringetoner i .emy formatet kommer jeg sikkert til å bruke siden... (eller andre formater til ericsson) jeg har ikke bruk for midi filene... jeg kan konvertere dem, men de blir blir ganske dårlige... Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Telleren startet på 0 den. Ehh... er ingen som tror deg på dette, men who cares... Teller som plusser på besøkende på hver refresh er uansett ikke så interessant... Web-design regel nr (ett eller annet): Bruk ALDRI teller. Lenke til kommentar
codec Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 hvis det kommer nye ringetoner i .emy formatet kommer jeg sikkert til å bruke siden... (eller andre formater til ericsson) Ja det vil etter hvert komme emy filer her og. Jobber med saken, men ting tar litt tid. Følg med i tiden fremover og mye nytt vil dukke opp. molna og dere andre her som har noe i mot siden : så er det ganske enkelt og la være og besøke siden. Denne siden er et tilbud til dem som ikke vil betale 10 - 20 kr for en logo eller ringelyd. Vil etter hvert komme tilbud om flere gratis ting og. Og til dere som er interessert i siden, legg den til i favoritter. Lenke til kommentar
cc Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg lager et layout til deg hvis du gir meg en kabel til SE T300.... Lenke til kommentar
codec Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Send en mail så får vi se. Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 molna og dere andre her som har noe i mot siden : så er det ganske enkelt og la være og besøke siden. Jeg gjorde bare som du sa; sjekket siden og kom med feedback (som er svært viktig). Men, jeg har Siemens og da er jo alt gratis uansett 8) Lenke til kommentar
codec Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Takker for det. Det er jo bra at du får alt gratis med siemens. Prøver og få til de fleste mobiler. Så med tiden håper jeg dette vil bli en bra side med mye gratis til de fleste mobiler. :wink: Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Greit, men jeg holder meg til Club-Siemens 8) Lenke til kommentar
codec Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Det er greit. Det er jo opp til en selv. Alle har sine egne favorittsider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå