Gå til innhold

COD4B til Norge imorgen også?

Dec

Anbefalte innlegg

Har du lest det som står der da? Du må registrere aktiveringsnøkkelen du får av Eurogamer. I mailen du får like etterpå står det at beta-key'ene blir sendt ut den 10. september

9444034[/snapback]

fikk den samme mailen etter å ha registrert meg, men betyr dette at mottakeren av den mailen FÅR betanøkkel på mandag, eller bare at man står i kø for å få betaen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

www.eurogamer.net

Registrer deg på den siden. Gå til profilsiden din etterpå og klikk på "Call of Duty 4 beta" banneret eller Giveaways linken.

A title update is currently in progress which means BETA tokens for registrants in the UK and Ireland will start being sent out on Monday 10th September.

BETA tokens will be allocated on a first-come, first served basis and we will be back in touch as soon as we can to provide you with your unique BETA Token code.

Title update? Er det på mandag de oppdaterer til max level 25?

Endret av ymsefisen
Lenke til kommentar

Jeg hadde registrert meg på Eurogamer med Norge før jeg endret det til UK og sendte så inn søknaden om beta-key. Gikk som smurt det, men må som sagt vente til mandag, og ja, syns det er surt når det i utg. punktet var ment at man fikk tilgangen til betaen idag.

Lenke til kommentar
Jeg hadde registrert meg på Eurogamer med Norge før jeg endret det til UK og sendte så inn søknaden om beta-key. Gikk som smurt det, men må som sagt vente til mandag, og ja, syns det er surt når det i utg. punktet var ment at man fikk tilgangen til betaen idag.

9445012[/snapback]

Det glemte jeg å gjøre:(:(:(:(... Men den komemr vel til Norge også snart får jeg håpe!! Det sto at jeg var registrert, men fikk aldri den mailen at jeg ville få koden på mandag:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...