The Ghost Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har nå en moterola F1 og den S****, så vurderer å enten kjøpe W610i for 199,- eller W880i for 199,- eller K810i for 299,- med Djuice friends ..... Hvilken burdte jeg velge ? Vil gjerne ha RAdio og, men det er ikke så nøye og helst så tynn som mulig, men om det ikke skiller mye så ikke heng dere opp i det Til slutt lurer jeg på hva dere mener om Djuice friends, hva er posotivt og hva er negativt med dette abonomente ? Takker Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har nå en moterola F1 og den S****, så vurderer å enten kjøpe W610i for 199,- eller W880i for 199,- eller K810i for 299,- med Djuice friends ..... Hvilken burdte jeg velge ? Vil gjerne ha RAdio og, men det er ikke så nøye og helst så tynn som mulig, men om det ikke skiller mye så ikke heng dere opp i det Til slutt lurer jeg på hva dere mener om Djuice friends, hva er posotivt og hva er negativt med dette abonomente ? Takker 9441960[/snapback] Venter du litt kommer W910i og K850i Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Clue er det at jeg ikke skal bruke mange tusen på mobil så det aller nyeste blir nok ikke aktuelt ..... En annen ting er at på linkene dine kommer jeg bare til forsiden til CDON.com Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Clue er det at jeg ikke skal bruke mange tusen på mobil så det aller nyeste blir nok ikke aktuelt ..... En annen ting er at på linkene dine kommer jeg bare til forsiden til CDON.com 9442030[/snapback] Det funker ikke alltid å kopiere linker fra CDON Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 likte den svarte K850i med det grønne lyset og jeg må først vente på stipend uansett så kanskje, men om prisen ligger på 1500-2500,- med abonoment tror jeg nok ikke det blir aktuelt da holde rnok de andre alternativene jeg har komet opp med Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Ok, men om du/dere skulle valgt mellom W610i, W880i eller K810i Ser også nå at W880i er dyrere å kjøpe som kontant telefon, men billigere på dette abo. så da er vel den kanskej grei å gå for ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå