Superparanoid Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Jeg påtar meg ansvaret for å holde orden på poengene også i versjon 4 av fotokonkurransen, hvis ingen har noen motforestillinger mot det? 22. februar 2008: Slik endte versjon 4 av fotokonkurransen: Endret 22. februar 2008 av Superparanoid Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Wow, delt tredje-plass jo. Og jeg som ikke var bevisst på bildet engang.. (tok det for å legge det ut til kritikk, men så fant jeg konkurransen i siste liten og fant ut at det kunne passe nogenlunde til temaet. ) Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hvem er det som får poeng? Alle som deltar eller?? Ser ikke så godt de poengene på den tabellen jeg så... + jeg har ikke følgt med i så mange konkurranser.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Dei tre fyrste. Fire poeng til vinnaren, to poeng til andremann og eitt poeng til tredjemann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå