Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) ja denne PSU er litt bråkete. Så trenger forslag til hva jeg kan gjøre for å dempe lyden. ifølge en test jeg leste etter jeg kjøpte den er vifta på 55dbA både på load og idle. Link tenkte da på bytte av vifte for eksempel. Hvordan vil det bli i henhold til garanti? og det må være en vifte som fortsatt kan holde det kjølig. det er et vanlig system den skal kjøre. Endret 6. september 2007 av Kron Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 ja denne PSU er litt bråkete. Så trenger forslag til hva jeg kan gjøre for å dempe lyden. ifølge en test jeg leste etter jeg kjøpte den er vifta på 55dbA både på load og idle. Link tenkte da på bytte av vifte for eksempel. Hvordan vil det bli i henhold til garanti? og det må være en vifte som fortsatt kan holde det kjølig. det er et vanlig system den skal kjøre. 9441900[/snapback] Garantien ryker ved bytte av vifte. Ved bytte til en vifte som bråker mindere, kan PSUen bli for varm som igjen fører til at levetiden på PSUen blir kort på grunn av defekte kondensatorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå