Elasar Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hei Jeg bruker ekstern tastatur til min bærbare pc nå jeg er hjemme. Problemet er at etter bruk av ekstern tastatur, har Fn knappen på tastaturet på Pc-en motsatt funksjon av det som er vanlig. Dvs at jeg må holde inne Fn knappen for å skrive vanlig på tastaturet..... utrulig irriterende har prøvd å installere driver på nytt uten suksess! noen som vet hvordan dette kan fikses? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Vis jeg husker riktig så har du vel aktivert trege taster. Men skal ikke si noe sikkert. Shoot me if im wrong Lenke til kommentar
Elasar Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Var desverre ikkje trege taster, men takk for svar Lenke til kommentar
M0W0 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Var dessverre ikkje trege taster, men takk for svar Har akkurat samme problemet akkurat nå. Fant du ut av det eller ? Lenke til kommentar
espenah Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hehe, dette er et vanlig problem på maskiner hvor du må bruke Fn tasten for å aktivere Num Lock på maskina. Prøv å holde inne Fn tasten og trykk på tasten som aktiverer "Num Lk" eller lignende. Dere har sikkert aktivert denne ved et uhell. Lenke til kommentar
Kahlius Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hehe, dette er et vanlig problem på maskiner hvor du må bruke Fn tasten for å aktivere Num Lock på maskina. Prøv å holde inne Fn tasten og trykk på tasten som aktiverer "Num Lk" eller lignende. Dere har sikkert aktivert denne ved et uhell. På min PC er det numlock i seg selv som gjør dette, så bare trykk numlock så burde problemet være løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå