Pile Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hei! Jeg har et SoundBlaster 4.1 lydkort og et Logitech z-560 høytalersett. Jeg trodde dette lydkortet hadde surroundstøtte? Jeg får ikke lyd i bakhøytalerene uten å aktivere m3d-tingen på høytalersettet. Fins det noe software for å stille surround-innstillingene? Eller må jeg løpe og kjøpe et Audigy2 kort? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 4.1 = front, bak og sub. Du må sette høyttalervalget riktig i driverprogramvaren, og koble høyttalerene riktig til. Lenke til kommentar
Pile Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Er det noen som vet om noen kjekke verktøy for å teste? Eller noen fancy lydfiler? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 PowerDVD + valgfri dvd med bra lydspor? DD-trailere, spill med EAX, etc. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Er det noen som vet om noen kjekke verktøy for å teste? Eller noen fancy lydfiler? Programet til creative har du vel installert. Gå inn på lydkort oppsettet og velg 4 høytalere i stedet for to, som er standar om du ikke forandrer det under intallasjonen. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Nå vet ikke jeg hva slags software som følger med kortet, men til Audigy-kortet mitt har jeg noe som heter "surround mixer". Der kan man teste de enkelte kanalene. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Nå vet ikke jeg hva slags software som følger med kortet, men til Audigy-kortet mitt har jeg noe som heter "surround mixer". Der kan man teste de enkelte kanalene. Det er det samme som følger med på alle lydkortene produsert av creative, så lenge eg kan huske i vertfall. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Okei... Har ikke hatt så mange lydkort, det forrige kortet mitt var et AWE32 anno 1995 eller noe (Rest in pieces) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Det er det samme som følger med på alle lydkortene produsert av creative, så lenge eg kan huske i vertfall. Rent bortsett fra de som ikke støtter flere enn to høyttalere. Lenke til kommentar
Pile Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg har ikke surround-mixer... og mitt støtter mer enn to høyttalere... Er det noen plass man kan laste det ned? Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg har ikke surround-mixer... og mitt støtter mer enn to høyttalere... Er det noen plass man kan laste det ned? Hadde dette kortet jeg også, men Mixer'n funka ikke. Men for å få lyd bak uten å bruke den, går du inn på kontrollpanel - lyder og multimedia - lyd - avansert - og velger så Quadrophonic. Takker og bukker ! :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå