Koffert Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ja, i hvert fall før helga, vil nå jeg si. Jeg skal faen ikke sitte her og surmule med Halo3 i handa og ingen Xbox. Jeg har lest litt rundt, men ikke helt fått tak i det; skyldes dette at den har blitt for varm? Altså, den har stått på kun i et par timer i dag, på et rent gulv, ikke oppå et teppe, og ingen klær liggende ved siden av. Lenke til kommentar
robstr Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 "red ring of death" er da vell og merke 3 røde lys fremme på 360'en og ikke 4. er det 4 røde lys (en hel sirkel) så er det antageligvis ledningene som er ødelagt\ikke står ordentlig i. prøv å dreg ut alle ledningene og sett de skikkelig inn. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 ... Og der forsvant den byrden fra mitt hjerte. Jeg dro ut alt son var av ledninger, og stappa de godt og hardt inn, og så funket det!! Tusen takk, jeg slapp å drite meg ut foran ekspeditøren. Men først og fremst: . Lenke til kommentar
robstr Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 ... Og der forsvant den byrden fra mitt hjerte. Jeg dro ut alt son var av ledninger, og stappa de godt og hardt inn, og så funket det!! Tusen takk, jeg slapp å drite meg ut foran ekspeditøren. Men først og fremst: . 9575364[/snapback] hehe ikke noe problem etter at jeg fikk 360'en så fløy jeg sørover med den. når jeg var kommet fram så skynte jeg meg for å se om den overlevde, puttet inn strømmen å fyrte den opp. så kom fire røde ringer vettu glad jeg testa med alle kablene inni før jeg ble mentalt ustabil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå