Gå til innhold

Red Rings Of Death

Rudde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Red ring of death" er et feilmelding som kommer når X360 får en generell hardwarefeil. Feilmeldingen vises som 3 røde lys på fronten av konsollen, og former nesten en sirkel (alle lysene i sirkelen lyser rødt, bortsett fra lyset som er mellom 12 og 3 (ref klokken)).

Hardware problemene til X360 har ofte vært påstått å være på grunn av dårlig lodding og varme. Når MS reparerer konsollene så setter de som regel på større kjøleribber, noe som støtter den teorien.

Lenke til kommentar
Jeg har ingen tingn på at 360 er min :( hva skal jeg gjøre da?? :S

Fikk 360 av broren min han holder IKKE styr på sånt nei!

9450541[/snapback]

kvittering?

Ikke noe problem,er fortsatt garanti på ALLE 360 maskiner.....unntaket er de som er åpnet/modda

Trenger ikke kvittering for å levere maskin på rep.(går via MS,ikke butikken der den ble kjøpt)

Endret av dudley.no
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg ser ikke på RROD som en grunn til ikke å kjøpe 360!

Det er jo ''bare'' 33% av konsollene som har feilen

Hvis du får det er det jo bare å sende inn 360'en

Par uker uten spilling er da ikke så ille det :)

Det er jo en fantastisk bra konsoll, mye billigere enn det fæle monsteret PS3 (Som også har feil :tease: )

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke på RROD som en grunn til ikke å kjøpe 360!

Det er jo ''bare'' 33% av konsollene som har feilen

Hvis du får det er det jo bare å sende inn 360'en

Par uker uten spilling er da ikke så ille det :)

Det er jo en fantastisk bra konsoll, mye billigere enn det fæle monsteret PS3 (Som også har feil :tease: )

9527055[/snapback]

Feilprosenten på PS3 er under 1% så.... Snakk for deg selv. "Bare" og bare, jeg kan ikke huske noen andre konsoller som har en så høy failure rate. Hva med folk som ikke kan bra nok engelsk til å ringe MS da, veit det fins norsk support, hvor stor sjangs er det for at JEG får det, sikkert like stor sjangs som 33%.

En ting til, det FÆÆÆLE monsteret PS3?? Syns pianolakken er "inn" jeg, dessuten så trudde jeg alle monstrer lagde mye støy, men monsteret mitt er veldig stille og rolig.

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar
Feilprosenten på PS3 er under 1% så.... Snakk for deg selv.

Javel, hva har det med Red rings of death og gjøre? STFU

"Bare" og bare, jeg kan ikke huske noen andre konsoller som har en så høy failure rate.

Neivel

Hva med folk som ikke kan bra nok engelsk til å ringe MS da, veit det fins norsk support, hvor stor sjangs er det for at JEG får det, sikkert like stor sjangs som 33%.

Dette blir som og klage på at isen man får i butikker er for kald.

En ting til, det FÆÆÆLE monsteret PS3?? Syns pianolakken er "inn" jeg, dessuten så trudde jeg alle monstrer lagde mye støy, men monsteret mitt er veldig stille og rolig.

Ok.
Lenke til kommentar
Tviler på det skal være noe problem, ettersom det er MS som står for garantien. Hvis du i tillegg har kjøpt på kort, vil du kunne hente bankutskrift av kjøpet. Denne utskriften vil være fullgod kvittering.

9444464[/snapback]

For øyeblikket er det ikke noe problem siden all3 konsoller fortsatt er innen garantien. Dette grunnet at ingen av dem vil være over 3 år før slutten av neste år. Etter 3 år så må du ha en kvittering, så smart å ta en kopi av den i tillfelle du har en sånn elendig kvittering som du vanligvis får fra en butikk. Bankutskrift hjelper lite utenom hvis det står spesifikt at du har kjøpt en Xbox 360 på bankutskriften. Et beløp på elkjøp kan være hva som helst.

Lenke til kommentar
Jeg bumper denne så smått.

Fy faen i helvete, sier jeg bare.

Jeg kjøpte xbox360 i dag rundt klokka 16.00, og nå, når jeg skrur den på, er det en rød ring rundt av/på-knappen.

Hva er galt, og er det noe jeg kan gjøre?

9575081[/snapback]

Gå tilbake til butikken og si at du skal ha en ny i morgen, en ting er viss du spiller på konsollen noen måneder og får RRoD, for så å måtte sende den inn til MS. Men når du får en konsoll fra butikken og får dette problemet så kan jeg ikke tenke meg at det finnes noe som helst problem med at du skal kunne gå i butikken i morgen og kreve en ny. Så får de stå for å sende den ødelagte til MS og få en ny de kan selge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...