andyboy92 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Elsker splatter og tunge Slasher filmer Håper det er noen folk er som kan andbefale noen filmer til meg Jeg er ute etter filmer alla Rest Stop Texas Chainsaw Massacre: The Beginning Hostel Black Christmas Husk: desto mer blod desto bedre Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Nightmare on Elm Street, Friday the 13th og Halloween filmene. Og neste gang burde du kansje prøve og søke først. Det finnes allerede en hau av slike tråder her. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Saw The Cave Wrong Turn Cabin Fever Freddy vs. Jason Cry_Wolf Kunne også nevnt The Hills Have Eyes remaken, men det er en god film. Så jeg vet ikke om du hadde likt den. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Næsh, den suger mer enn nok til å nevnes i slikt selskap. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 The Cave The Cave har vel fint lite blod. The Descent derimot. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Alikevel mistenker jeg at The Cave vil passe bedre. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 The Cave er jo en elendig film Lenke til kommentar
SlaytanicJBA Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Braindead Re-Animator Evil Dead Trilogien Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Nightmare on Elm Street, Friday the 13th og Halloween filmene.Og neste gang burde du kansje prøve og søke først. Det finnes allerede en hau av slike tråder her. 9442649[/snapback] Veldig mange bra filmer du nevnte der , men har sett alle Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 The Cave er jo en elendig film 9445997[/snapback] Må nok si meg enig der. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Takk for mange gode forslag Bare kom med mer Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Planet Terror Mener å huske detvar en blodig film. Har ikke kommet på DVD enda. Endret 7. september 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Wilderness Feast To gode filmer. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Australske Wolf Creek er bra og mye bedre enn TCM: The Begginning. The Descent er absolutt verdt å se. Audition og Ichi The Killer kan også være noe. Ellers er mye nevnt og det finnes et hav av bra og mindre bra filmer i den sjangeren. Se litt her; Horror, Slasher, og Splatter Endret 8. september 2007 av Panic Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Husker at The Manson Family var ekstremt blodig. Ikke akkurat splatter, mer slasher aktig. Men liker du blod så kjører du denne. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Australske Wolf Creek er bra og mye bedre enn TCM: The Begginning. The Descent er absolutt verdt å se. Audition og Ichi The Killer kan også være noe. Ellers er mye nevnt og det finnes et hav av bra og mindre bra filmer i den sjangeren. Se litt her; Horror, Slasher, og Splatter 9447792[/snapback] Har sett Wolf Creek TCM: The Beginnig er mye bedre jeg da Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ser du Braindead er du ihvertfall sikra god underholdning. Makan til dritt skal man leite lenge etter. Elsker animasjonene. Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) DooM er en håpløs film uten story men den har plentas med avkappa kropsdeler og blod og gørr og hele pakka Endret 29. september 2007 av Agurkeland Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Halloween, Fredag den 13. og Nightmare on Elmstreet filmene. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Planet terror er friggin' amazing splattermessig. Også må vel Black Sheep nevnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå