brajoh Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hei Jeg vurderer å kjøpe en Inspiron 8200. Derfor lånte jeg en slik av en kamerat. Men etter å ha sittet en stund og jobbet med pcen på fanget, var den så varm under at jeg måtte fjerne den. Er dette vanligt, og blir andre modeller like varme?? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 på min maskin har jeg sjekket tempen med i8kfangui proget CPU tempen varierer mellom +- 50 til +- 70 sånn omtrent ligger rundt der + - HDD tempen ligger rundt +- 45 til +- 50 Da viftene (2stk bak) kjøres de på rundt ca slow, 5760 RPM automatisk Lenke til kommentar
spetter Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Det er da heller ikke mulig å ha en såkalt desktopp erstatter på fanget:) Husk artiklen om han som svidde sitt edle kjønn i sverige.. når denne maskinen med mobile cpu blir så varm i fanget, lurer jeg på hvor varm en bærbar med desktopp cpu blir i fanget Selv sitter jeg på en kontor stol, med LCD 17" Eizo Flexcan L565 koblet til min bærbare. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 hvis du bruker i8kfangui som spetter nevner har du muligheter til å regulere viftene selv...så hvis du tåler litt bråk, kan du kjøre begge viftene på 8000rpm, og holde kjønnet ditt trygt! jeg er svært fornøyd med min 8200, men etter hva jeg har vært igjennom med dell har jeg vanskelig for å anbefale andre å kjøpe denne maskinen! vh krister Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg har da ingen problemer med å ha min 8200 i fanget??!? Er ellers trist å lese om dere som har/har hatt problemer med Dell - selv har jeg bare positive erfaringer med dem. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Har selv da ingen erfaring (det i seg selv positivt ?) untaget er denne combo dvd / cdbrenneren som ikke kjører full brenne hastighet på mange cd plater som er sertifisert for høyere.. Etter en del om og men, fikk jeg bytta den. Dvs dell sendte bud med ny. Det hjalp ikke å bytte denne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå