JohnsonsWhatever Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hva skal jeg gjøre? Leid Snikskytter og jeg kan ikke se den, altså jeg får DVD-rom plate på Ubuntu 7.04 og sånn, men innhold = Ingenting. Trenger jeg noe annet program? Something? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 prov a laste ned VLC. It can also play DVDs Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 VLC player er også en mulighet kanskje? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Følger ikke VLC standard med Ubuntu? Lenke til kommentar
JohnsonsWhatever Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Funket ganske dårlig, forstår ingenting jeg. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 sudo apt-get install vlc Vil vel kanskje funke? Uansett, "Snikskytter" er en veldig bra film. Jeg ble underholdt hele veien:) Lenke til kommentar
JohnsonsWhatever Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Jeg har VLC, men det funker ikke. Det virker som ikke den finner DVD filmen, altså, WHAT! Dette er fussed up! Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 DVD-driveren? søk etter DVD ett eller annet i synaptic. Sjekk også ubuntufoums.org, finner alltid svar der. Lenke til kommentar
JohnsonsWhatever Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Pokker ta de 3 røde lys på min Xbox360 som kom opp når jeg satt påDVD filmen! Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Kopibeskyttelsen på dvd'en som lager problemer ? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Slet med noe lignende en gang, men husker ikke hvordan jeg løste det :@ Lurer på om VLC klarte biffen.. + en eller annen form for codec eller driver.. Kjørte i alle fall noen kommandoer i terminalen og en restart, plutselig så funka det :S Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Dere tar alle feil... DVD formatet er ikke gratis, og siden Linux skal være gratis programvare, ligger ikke DVD-avspillings lisensen innebygd i Ubuntu.. Det er et lite helvete å få til Guide: (Takk til lock-ace) gksudo gedit /etc/apt/sources.list eller: $sudo vim /etc/apt/sources.list IKKE bruk alternativ nr 2, du kommer IKKE til å få til VIM. Den er ekstremt lite "nybegynnervennlig" Så skal du paste følgende linjer. deb http://medibuntu.sos-sts.com/repo/ feisty free non-free deb-src http://medibuntu.sos-sts.com/repo/ feisty free non-free Import the gpg key for the Medibuntu repository to ensure that the packages are installed without warnings/errors regarding trust: så skal du skrive i terminalvinduet igjen: wget -q http://medibuntu.sos-sts.com/repo/medibuntu-key.gpg -O- | sudo apt-key add - Deretter skal du skrive inn dette : sudo apt-get update sudo apt-get install libdvdcss2 w32codecs Funket for meg Endret 7. september 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Vel siden den er leid kan det være kopibeskyttelsen, husker selv jeg leide en film og når jeg skulle se den på min Windows maksin(Som jeg brukte i den tid), måtte jeg installere et eller annet program fra cden for å kunne se filmen. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Vel siden den er leid kan det være kopibeskyttelsen, husker selv jeg leide en film og når jeg skulle se den på min Windows maksin(Som jeg brukte i den tid), måtte jeg installere et eller annet program fra cden for å kunne se filmen. 9449415[/snapback] Windos har DVD-lisensen fra før... Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Nettopp det jeg mener, jeg måtte installere et program for å kunne se filmen, programmet var altså laget som beskyttelse av filmen. Og da tenker jeg det neppe er en linux versjon. Edit: Har aldri opplevd dette før eller etter det tilfelle, tror det var "The Transporter 2". Endret 8. september 2007 av Ozwald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå