christer-R Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Da har det seg sånn at min superduper gamle Ipod Classic (Mini?) har svæært dårlig batteri, og jeg MÅ ha ny snart! Har sett på både nye Nano, og Ipod touch. Spilleren må være flash-basert, da den kommer til å bli brukt til trening og skikjøring i vinter (skal lage etui til spilleren når den er kjøpt) Kom gjerne med andre anbefalinger, jeg er åpent for mye! Eneste kriteriene jeg stiller er: Minimum 8 gb lagring, helst 16 gb eller mer, men da kutter jeg veldig ned på valgmuligheter mtp. at den MÅ være flashbasert. Er vel kun Touch, Zen og Zen V Plus som har 16 gb flash? Hvilke spillere har muligheter for utvidelse ved bruk av minnekort? Endret 10. september 2007 av christer-R Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har du sett på Creativ Zen? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Når jeg sier "sett på", så mener jeg selvfølgelig at jeg har lest litt om de etc. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Skjønte du at Creative Zen er en annen spiller en Zen Vision:M? Den fåes med 4, 8 og 16GB... Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Ah, haha. Nå skjønner jeg hva du mener. Nei, det har jeg ikke. Er den å anbefale, altså? Endret 6. september 2007 av christer-R Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Ser ut som den er verdt en titt. Kanskje vente på noen tester... Men så har du jo også Iaudio D2. Den fåes med 2 og 4GB flash minne, men så kan du oppgradere med et SD(?) kort. Det er en veldig bra spiller. Endret 7. september 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
tormichael Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Bruker du spilleren aktivt (jogging etc) er flash best, og nye nano er da et godt valg. Evt. Sandisk Sansa E280, som gir det 8 gig for ca en tusenlapp. Dog litt tvilsom kvalitet? (har det med å henge seg opp) Sjekk også ut den splitter nye Creative Zen som er nevnt tidligere i tråden. Liker du å se film/serier på spilleren, reiser en del, vil ha minne til å utvide, og ikke har noe imot å ha en litt større spiller i lomma, ta Zen Vision:M, uten tvil. Har denne selv og digger den Det er også meget sannsynlig at Creative slipper en ny Harddrive-spiller i løpet av høsten/vinteren... Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Du kan jo også kjøpe nytt batteri til din ipod da, da blir den så god som ny (nesten ihvertfall ) Endret 7. september 2007 av daruu Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Neinei, at batteriet er dårlig er en unnskyldning for å kjøpe en ny spiller. Vi snakker om en ganske gammel spiller her, så jeg gidder ikke å koste på den 450,- i et nytt batteri. Vurderer også Ipod touch nå, så fortsett å komme med tips og anbefalinger! Edit: Første post og topic er endret, da jeg søker kun flashbaserte spillere nå. Endret 10. september 2007 av christer-R Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Liker du å se film/serier på spilleren, reiser en del, vil ha minne til å utvide, og ikke har noe imot å ha en litt større spiller i lomma, ta Zen Vision:M, uten tvil. Har denne selv og digger den 9448782[/snapback] Vil bare si Creative Zen har den samme skjermen som Zen Vision: M, så hvis man heller kjøper Vision M pga. video må det i så fall være pga. lagringskapasitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Liker du å se film/serier på spilleren, reiser en del, vil ha minne til å utvide, og ikke har noe imot å ha en litt større spiller i lomma, ta Zen Vision:M, uten tvil. Har denne selv og digger den 9448782[/snapback] Vil bare si Creative Zen har den samme skjermen som Zen Vision: M, så hvis man heller kjøper Vision M pga. video må det i så fall være pga. lagringskapasitet. 9476827[/snapback] den har ikke samme skjermen nei... zvm har 18 bits skjerm på 265000 farger, zen har 24 bits skjerm på 16.4 millioner farger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå