Gå til innhold

Ny flashbasert mp3-spiller.

Anbefalte innlegg

Da har det seg sånn at min superduper gamle Ipod Classic (Mini?) har svæært dårlig batteri, og jeg MÅ ha ny snart! Har sett på både nye Nano, og Ipod touch. Spilleren må være flash-basert, da den kommer til å bli brukt til trening og skikjøring i vinter (skal lage etui til spilleren når den er kjøpt)

Kom gjerne med andre anbefalinger, jeg er åpent for mye! Eneste kriteriene jeg stiller er:

Minimum 8 gb lagring, helst 16 gb eller mer, men da kutter jeg veldig ned på valgmuligheter mtp. at den MÅ være flashbasert. Er vel kun Touch, Zen og Zen V Plus som har 16 gb flash? Hvilke spillere har muligheter for utvidelse ved bruk av minnekort?

Endret av christer-R
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker du spilleren aktivt (jogging etc) er flash best, og nye nano er da et godt valg. Evt. Sandisk Sansa E280, som gir det 8 gig for ca en tusenlapp. Dog litt tvilsom kvalitet? (har det med å henge seg opp)

Sjekk også ut den splitter nye Creative Zen som er nevnt tidligere i tråden.

Liker du å se film/serier på spilleren, reiser en del, vil ha minne til å utvide, og ikke har noe imot å ha en litt større spiller i lomma, ta Zen Vision:M, uten tvil. Har denne selv og digger den :thumbup:

Det er også meget sannsynlig at Creative slipper en ny Harddrive-spiller i løpet av høsten/vinteren...

Lenke til kommentar

Neinei, at batteriet er dårlig er en unnskyldning for å kjøpe en ny spiller. Vi snakker om en ganske gammel spiller her, så jeg gidder ikke å koste på den 450,- i et nytt batteri.

Vurderer også Ipod touch nå, så fortsett å komme med tips og anbefalinger!

Edit: Første post og topic er endret, da jeg søker kun flashbaserte spillere nå.

Endret av christer-R
Lenke til kommentar
Liker du å se film/serier på spilleren, reiser en del, vil ha minne til å utvide, og ikke har noe imot å ha en litt større spiller i lomma, ta Zen Vision:M, uten tvil. Har denne selv og digger den :thumbup:

9448782[/snapback]

Vil bare si Creative Zen har den samme skjermen som Zen Vision: M, så hvis man heller kjøper Vision M pga. video må det i så fall være pga. lagringskapasitet.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

9448782[/snapback]

Vil bare si Creative Zen har den samme skjermen som Zen Vision: M, så hvis man heller kjøper Vision M pga. video må det i så fall være pga. lagringskapasitet.

9476827[/snapback]

den har ikke samme skjermen nei... zvm har 18 bits skjerm på 265000 farger, zen har 24 bits skjerm på 16.4 millioner farger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...