VikinGz Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 ja som topic sier, jeg har ingen mulighet til å stemme i kommunen jeg egentlig bor i. Kan man forhåndsstemme i feil kommune? altså gå på rådhuset og stemme for en annen kommune? eller må man hjem? I såfall blir det ingen stemme fra meg i år.... Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) ja, men det må forhåndsstemmes. Endret 6. september 2007 av Montgomery Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) ja, men det må forhåndsstemmes. 9441611[/snapback] ja tenkte å nedover å gjøre det, må få forandring i hjembygda... eneste kommunen i landet som vedtok eiendomskatt i budsjettet men sikker på at det går? Endret 6. september 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
jemartinsen81 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 ja, men det må forhåndsstemmes. 9441611[/snapback] ja tenkte å nedover å gjøre det, må få forandring i hjembygda... eneste kommunen i landet som vedtok eiendomskatt i budsjettet men sikker på at det går? 9441717[/snapback] Ja, jeg har gjort dette selv. Jeg kunne stemme på fylke og kommune, men ikke på enkeltpersoner. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ja det er mulig. Men du må skynde deg i så fall, siste dag for forhåndsvalget er i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå