Gissan Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Heihei.. I forsøk på et litt mer kunstnerisk preg på panoreringen (rett og slett lengre lukkertid) fikk jeg tatt dette bildet. Takker for all konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 For meg blir dette desverre ikke noe mere enn et desperat forsjøk på å få et ellers ufokusert og uvelykket bilde til å bli noe. Jeg beklager, men det appelerte ikke til meg. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det funka ikke på meg heller. Ville justert ned lukkertiden, dette blir nok for mye for så mye action som det er her. Ingenting er skarpt, og jeg får følelsen av en fotograf som snubler. Lenke til kommentar
preje Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Må dessverre slå følge med de andre. Dette ga meg ingenting Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Nei, jeg er også enig med de over. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Enig med resten, selve fuglene er alt for mye ute av fokus. Hadde du fått kroppene i fokus, men bevegelse i bakgrunn og vinger så kan det bli bra. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg synes dette var kult, jeg. Sterke farger, og det ser egentlig ut som om anda blir dratt baklengs opp av vannet!! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Heihei, igjen. Ser at det ligger mye negativt i luften nå, desverre. Kun én positiv tilbakemelding, tusen takk for den. Takk til dere andre óg, selvom dere egentlig bare konstanterer det så alt for lave kreativitets-nivået her. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg liker uttrykket, men betviler kanskje hvorvidt det var tilsiktet Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Det blir helt feil om du skal kritisere oss når vi gir tilbakemeldinger som ikke var det du ønsket å høre. Endret 7. september 2007 av pybalto Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Takk til dere andre óg, selvom dere egentlig bare konstanterer det så alt for lave kreativitets-nivået her. 9445169[/snapback] Forskjell på kreativitet og det å poste makkverk her, etter min mening. 6/7 synes dette ikke var noe, det ville jeg tatt som et hint. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Jeg liker uttrykket, men betviler kanskje hvorvidt det var tilsiktet 9445187[/snapback] Enig. Et dårlig bilde blir ikke bedre av å kalle det kunst(nerisk). Endret 7. september 2007 av Anew Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Jeg liker uttrykket, men betviler kanskje hvorvidt det var tilsiktet 9445187[/snapback] Neivel, du kan tro hva du vil, men jeg gikk bevisst ut når det var overskyet og regn for å få lang lukkertid og stor blenderåpning. Men for all del, tro hva du vil. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg liker uttrykket, men betviler kanskje hvorvidt det var tilsiktet 9445187[/snapback] Neivel, du kan tro hva du vil, men jeg gikk bevisst ut når det var overskyet og regn for å få lang lukkertid og stor blenderåpning. Men for all del, tro hva du vil. 9445267[/snapback] Jeg får ta deg på ditt ord, da. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 sett slikt før.. og da har bildet blit rost.. men da var det kun 1 fugl i bildet, og mye mere ensfarget. syns ideen er good.. kanskje du kunne gjort noe i pp for å få det mere rolig (farge).. Som den er nå.. mye bevegelse.. mørk og kontrastige farger, så blir det "slitsomt" å se på i lengden. Lenke til kommentar
diggy Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Kult motiv, fin komposisjon. Hadde det vært skarpt i tillegg hadde det vært et kjempebilde i min øyne Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Mye enig i det folk sier her, men synes det ikke ble totalt mislykket. Hadde noe på bildet vært mer skarpt en det er så hadde det nådd betraktelig høyere på skalaen. Lenke til kommentar
Oljens Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Hei Gissan! Du bør nok jobbe mer med panorering hvis du ønsker å få til et bra bilde hvor alt er uskarpt. Det er nok enklere å få gode bilder der hele eller deler av motivet er skarpt. Ellers kunne det vært interessant og sett noen helt uskarpe bilder som fungerer. Edit:Rettet skrivefeil Endret 8. september 2007 av Oljens Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Ellers kunne det vært interessant og sett noen helt uskarpe bilder som fungerer. 9451931[/snapback] Capas eneste overlevende eksponeringer fra D-dagen Jeg vil også presisere at jeg ikke synes bildet er misslykket. Jeg stilte bare et spørsmål om det faktisk var tatt slik helt med vilje, eller om det var art by accident. Spesielt bra er det jo ikke, men uttrykket er stilig. Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Når det er såpass lite som den filen du har postet her, så ser det ganske bra ut, men jeg lurer på hvordan det ville se ut om det ble blåst skikkelig opp. Uansett et kult motiv, men det hadde vært mye kulere om anda/endene hadde vært skarpe, mens bakgrunnen var uskarp på grunn av panoreringen. Sånn sett ser bildet ut som en "mislykket panorering", selv om motivet og utsnittet er veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå