lolsann Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 jeg skal kjøpe meg en bærbar pc, og da er det selvfølgelig vanskelig å finne noe som passer i pris og specs. jeg skal bruke den til en del spilling (sims 2, caesar, psychonauts o.l.) men krever ikke best quality akkurat, bare levelig (medium?), surfing, nedlastning, musikk, skolegreier osv. jeg kan maksimalt strekke meg til 10 000 kr, og jeg ønsker å ha: santa rosa prosessor t7100 eller t7300 (er det noen merkbar forskjell i disse?) grafikkort litt bra (veldig usikker på akkurat dette området) 2 GB ram innebygd kamera 14 eller 15,4 tommer bærbar, ikke så viktig 120 GB lagring minimum grei batteritid (2,5-3 timer veldig lett bruk) ikke vanvittig støyende, men litt går greit ikke noe imot n-nettverkskort eller bluetooth heller, men ikke påkrevd har sett noe på disse: dell vostro 1400/1500 (kjempetykk og stygg...) multicom ift00 hp 2580 (finner den ikke tilgjengelig i norge) noen som har noen forslag? eller meninger om hva jeg bør velge? Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 sett på Compal HEL80 fra multicom? Lenke til kommentar
Eirichr Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Vurdere selv Dell Vostro 1500... Liker den egentlig veldig godt, syns de faktisk ikke er så klumpete og stygg men heller at den ser litt mer holdbar ut. Nå har ikke jeg sett på de andre bærbare men Vostro 1500 kan du få for en temmelig billig peng forhold til andre jeg har sett... med 8600 skjermkort og 2gb ram og 2.0ghz duo for ca. 9000... Sjekk Dell for mer info Husk 9-cellers batteri for best levetid Endret 6. september 2007 av Eirichr Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 husk at du må legge til merverdi avgiften, så da blir den ikke så "kjempe mye" billigere Lenke til kommentar
Eirichr Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 husk at du må legge til merverdi avgiften, så da blir den ikke så "kjempe mye" billigere 9441553[/snapback] Se selv da... Hvis du tar riktig oppsett så blir det ca. 9000 med mva! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå