Gå til innhold

Ønske: Billigst mulig laptop for å skrive og surfe


Cuneax

Anbefalte innlegg

Hallo, alle bærbarkjennere! Jeg vurderer å gå til innkjøp av en bærbar PC med følgende kriterier:

 

- Ekstremt billig

- Best mulig batterikapasitet i forhold til prisen

- Bruksområder: Å skrive og å surfe på nettet

- Liten og lett

 

Jeg har tenkt til å bruke den hovedsaklig for å skrive på senga og ta den med meg hjem når jeg er på ferie så jeg kan holde kommunikasjon gående uten å sitte på urgamle PC-er som de har der.

 

Har noen forslag å komme med som passer disse kriteriene? Hva som er "ekstremt billig" er relativt, men makspris er 5000,-

 

Jeg ser helst at prisen på den bærbare PC holder seg et godt stykke under denne maksprisen, og hvis det må gå på bekostning av f.eks. størrelsen og batterikapasiteten, så er det greit for meg :thumbup:

 

Mvh

cun

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne HP Compq-en til 4800 virker ikke som noe dumt valg for deg da. Under 3kg, 6-cellers batteri (ukjent levetid dog) og ellers det du trenger for dine behov.

 

edit @batteritid: Opptil 3 t 40 min (opptil 7 t 45 min med HP Extended Life-batteri, opptil 11 t 20 min med HP Ultra Capacity-batteri)

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

vel hvis du har en lefdal butikk inærheten av deg har de denne (3995,-) og om du ikke godtar lisensvilkårene for Vista så for du igjen mellom 500-700,- om du snakker emd butikken også legger du inn XP eller Linux etc.

 

Da blir prisen på mellom 3300-3500,- :thumbup:

 

En 1Gb ram brikke så du for 1.5Gb koster heller ikke mer enn 295,-.

 

har selv vurdert dette for da for man en super PC til en billig penge, men har egenlig ikek bruk for laptop er bare sånn kjekt å ha derfor har jeg ikke gått til innkjøp enda :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...