Torbjs Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hei.. har noen ferske bilder fra en rusletur rundt på en forsvarsbase i Norge som det hadde vært morsomt å hørt hva dere synes om. Hvordan liker dere fargetonene, og utsnitt/komposisjon? Lenke til kommentar
Cookiebird Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Likte ikke nr 1 eller det siste. Sett bortifra at alle var mer eller mindre uskarpe, likte jeg de "midterste" fantastisk godt, spesielt nr 2. Fint gjennomført med mørke farger og dystert tema. Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 var så mange bilder at eg berre gidd å gi tilbakemelding på det eg likte best: nr 2: fanatstisk god Ide, og en like god utførelse, fine rette linjer som leder blikket inn i det uendlige, gode fargetoner og den lille vignetteringa hever bildet, godt jobbet! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Jeg velger å kommentere bildene som serie. For en fantastisk dyster og grå stemning du har fått fram her. Dette viser nytten av å ta bilder på rett tidspunkt, det kler motivene veldig godt. De svake fargene gir et nostalgisk preg, og det blir naturlig å tenke WW2. Edit: Bilde 2 er også min favoritt, tøft som juling. Endret 6. september 2007 av riktig Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg er enig med riktig at dette fungerer vedlig godt som serie. Min favoritt er bilde #4 - det eneste som trekker ned er huset konstruksjonen til høyre for metall-kors/sperre'n. Tom Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Likte bildene, spesielt nummer 2 og 3... Syntes du kunne lekt litt mer i curves og levels og sett hvordan det ble, men det er bare et forslag. Keep up the good work;) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 var så mange bilder at eg berre gidd å gi tilbakemelding på det eg likte best: nr 2: fanatstisk god Ide, og en like god utførelse, fine rette linjer som leder blikket inn i det uendlige, gode fargetoner og den lille vignetteringa hever bildet, godt jobbet! 9441451[/snapback] :!: :!: Ja, bilde 2 var det beste etter min smak også... RandiA Lenke til kommentar
preje Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Synes du har fått til en bra serie med dystre og dramatiske bilder. Perspektivene er heller ikke så verst. Det blir litt mange bilder på en gang å vurdere, og skulle jeg trekke fram et måtte det bli nr 2, slik som andre har nevnt her. Synes kanskje også at bildene kan virke en aning for mørke, men ikke mye Lenke til kommentar
Oljens Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Bilde 3: Jeg liker ikke fiolettfargen på himmelen og skulle gjerne hatt hele breddenn på gulstripen nederst i bildet. Kanskje litt mye over og bak bilen, alternativt: Bilde 4: Mindre himmel, mer motiv beskåret litt: EDIT:Litt enig madesius, prøver en gang til med nr 4 med litt beskjæring venstre side: Endret 6. september 2007 av Oljens Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Synes alle var utrolig bra! Men likte nr.3 best! synes ikke beskjæringen til Oljens var vellykket, de var fine som de er! Lenke til kommentar
slk^ Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Veldig fin serie, har spesielt sans for lyset. Liker best bilde nr 4, god stemning i bildet. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det er en fin serie, med bilder som passer godt sammen. Som flere andre så liker jeg nr2 best, men det er fordi det er det bildet som står seg best alene. Du har fått en god økt ut av denne forsvarsbasen. Lenke til kommentar
Torbjs Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 heisann igjen... vil bare takke for all respons. flott at dere liker bildene. Jeg liker godt å gjøre serier når jeg er ute å rusler med kameraet, og prøvde å få en dyster/krigsmessig stemning over alle bildene her,som riktig kommenterte her. og da føler jeg at jeg har nådd fram på den måten jeg ønsket, noe som jo er svært motiverende. Ser også den påpekningen med fiolettfargen på himmelen, og skal legge ut en annen versjon hvor dette er justert. Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Vil bare slutte meg til den positive tilbakemeldingen her. Synes det mest positive er etterbehandlingen - regner med at du har jobbet litt i PS med disse? Motivmessig så synes jeg at du ikke har fått ut hele potensialet til nr 4 her. Tror den kunne blitt veldig bra hvis du hadde fått gjort noe med grønnfargen på "jernet" Kanskje B/W? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå