Gå til innhold

Hvordan få bilde på TV skjerm fra min PC

albions

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høyreklikk på skrivebordet, velg egenskaper. Velg så fanen instillinger. I den øverste ruten vil du se to skjermer. Trykk på den til høyre og huk av for "Utvid Windowsskrivebordet til denne skjermen" eller noe lignende.

9441301[/snapback]

Hvordan kan eg klare det når PC skjermen er svart. Skjermkabelen er jo plugget i TV skjermen

Lenke til kommentar
Høyreklikk på skrivebordet, velg egenskaper. Velg så fanen instillinger. I den øverste ruten vil du se to skjermer. Trykk på den til høyre og huk av for "Utvid Windowsskrivebordet til denne skjermen" eller noe lignende.

9441301[/snapback]

Hvordan kan eg klare det når PC skjermen er svart. Skjermkabelen er jo plugget i TV skjermen

9441346[/snapback]

Du burde gjerne forklart det bedre i første post da?

Er det noe instillinger på TVen din? Hvordan har du koblet det til? Med vanlig VGA kabel? Har du isåfall en PC knapp på fjernkontrollen din?

Lenke til kommentar

9441301[/snapback]

9441346[/snapback]

Du burde gjerne forklart det bedre i første post da?

Er det noe instillinger på TVen din? Hvordan har du koblet det til? Med vanlig VGA kabel? Har du isåfall en PC knapp på fjernkontrollen din?

9441765[/snapback]

Hmm, har vga kabel. Men hvordan ser denne knappen på fjernkontrollen ut ?

Er det noen hurtig taster man kan bruke på PC `en ?

Endret av albions
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...