Gå til innhold

scs-brenner "lammer" systemet. Hva er galt?

Anbefalte innlegg

Hei, håper noen har et tips til meg. Får ikke brukt brenneren lengre. Jeg har en eldre HP 4020i, scsi brenner som fungerte helt greit. Det gjør den ikke lenger, når jeg prøver å få den i gang, "lammer" den helt systemet, alt blir helt "sirup" og går i ekstremt "slow motion". Må skru av og på igjen maskina og da er alt normalt.Kan ikke si helt hvordan dette oppsto, men noen dager før den ble slik oppgraderte jeg firmware på den. Dette hadde jeg problemer med å få til, den stoppet opp før den var ferdig et par ganger. Så fikk jeg det til, og den fungerte en stund- men så... Har dette noen sammenheng med firmware upgraden tro? og er det noe jeg da kan gjøre? Skulle gjerne ha den opp å gå, har ikke penger til ny brenner.

Kan ellers nevne at jeg har et Tekram scsikort, nytt. Meget takknemlig for svar. Solveig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis ikke brenneren er defekt så vil sikkert installere windows på nytt hjelpe, er ikke scsi kjeden terminert skikkelig så kan det føre til ustabilitet, har du kun brenneren tilkoplet scsikortet ditt så skal brenneren din være terminert ( en jumper bakpå den ). Du kan også flashe den tilbake som en nødløsning på problemt og prøve da hvis alt dette ikke hjelper..

[ Denne Melding var redigert av: Hondaen på 2002-01-03 23:15 ]

[ Denne Melding var redigert av: Hondaen på 2002-01-03 23:16 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...