Gå til innhold

Har et problem med PS-store! Hjelp!

4MB

Anbefalte innlegg

Hallo!

Har et problem med billingen i PS-store. Når jeg skal legge inn funds kommer det" The credit card transaction could not be completed.

Your wallet has not been funded" Skjønner ikke hva det er. Har prøvd to forskjellige kort som jeg vet det er cash på.. Noen som har en anelse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo!

Har et problem med billingen i PS-store. Når jeg skal legge inn funds kommer det" The credit card transaction could not be completed.

Your wallet has not been funded" Skjønner ikke hva det er. Har prøvd to forskjellige kort som jeg vet det er cash på.. Noen som har en anelse?

9441247[/snapback]

Elektron kort?

Kan du oppgi litt informasjon om hvilke typer kort du har prøvd? :ermm:

Tror ikke de vanelige Electron kortene fungerer på slike formål...

Lenke til kommentar

hvis du ikke er over 18 kan det være årsaken(stor sjangse for det) brukeren du har satt opp skrev du sikkert inn at du var xx.xx.xxxx, og da leser ps store at du ikke er gammel nåkk slik at du ikke får gjort det, men tror du kan endre dette på "account management" så må du "add founds" til pengboken din inne på ps store.

Men jeg vil tro at probleme ditt ligger i alderen din.

Når du registrerte opp din account, skrev du inn din orginale account og sa "nei, jeg er ikke 18 eller over 18år"? dette kan ha disablet muligheten, men det tror jeg kan bli omgjort tror jeg, uten og gi 100% sikkerhet om det!.! :)

****EDIT****

så ikke at du hadde brukt kortet før, hvis du har gjort det kan det være mangel på kredit på "pengepungen" n_n?

Endret av Elohim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...