petterg Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Er det noen som har/vet om en oppdatert liste over hvilke mobiloperatører som tilbyr familie/venne abbonementer nå? Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Telenor (Fri Familie, Djuice Friends), Netcom (Venner, Trådløs Familie), Chess (Family, Friends), Combitel (Family & Friends), Tele 2 (Familie, Kompis). Det er vel de som finnes nå tror jeg. EDIT: Tele 2 glemte jeg jo... Endret 6. september 2007 av yhagger Lenke til kommentar
petterg Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 og ventelo familie noen flere? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 http://mobilen.no/wip4/pristest_her_beste_.../d.epl?id=14699 her er ei grei oversikt med priser etc. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Den der er vel litt gammel? Du har f.eks NetCom SmartTalk uten månedspris eller bindingstid, der du kan ha netcom venner som tilleggstjeneste. Da blir prisen for å ha abo/tjenesten 29 kroner i måneden . Da kan du ringe 1,2 millioner personer gratis . Pris per min for andre enn netcom : 0,54. SMS: 0,59. MMS: 1,99. Minstefakturering 99,- Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Den der er vel litt gammel? Du har f.eks NetCom SmartTalk uten månedspris eller bindingstid, der du kan ha netcom venner som tilleggstjeneste. Da blir prisen for å ha abo/tjenesten 29 kroner i måneden . Da kan du ringe 1,2 millioner personer gratis . Pris per min for andre enn netcom : 0,54. SMS: 0,59. MMS: 1,99. Minstefakturering 99,- 9470479[/snapback] Så må det også nevnes at en må betale startavgift for samtalene, så helt gratis er det ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå