Fanta4free Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) kan noen hjelpe meg versåsnil?? problemet er altså det atte pcen får ikke strøm. dette er en berbar. den vill ikke lade liksom. strømkablen og hele pakka er i men det er liksom som at den ikke reagerer på det siden bateri nivået går fortsatt nedover.....noen som vet hva jeg kan gjøre for og prøve og få ordnet dette problemet?? Endret 6. september 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Sjekk kabel. Kan være du trenger en ny strømadapter. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Sjekk kabel. Kan være du trenger en ny strømadapter. 9441381[/snapback] trur du det er mulig vis det ikke er det som er problemet når jeg har testa den at jeg kan bytte den i hgjen eller må jeg ha den for evitg da?? og hva er ca pris?? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Om PCen ikke er for gammel, har du krav på å få dette fiksa på garantien. Prisen på en original lader ligger fort på en tusenlapp. Du for også uoriginale for ca 400-600 kr med samme effekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå