Hawtz Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Var bare så utrolig vakkert og trist på samme tid. Begynte å smågrine på slutten.. Verdt å se! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Flott fantasi han fyren som animerte det Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 God animasjon og ganske god fantasi må han jo ha Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Veldig fin storyline, om jeg får si det på den måten. Men stakkars den lille kyllingen da. Den var så søt. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 I begynnelsen virker den som en morsom film, men (ihvertfall jeg) sitter igjen med utrykket av det er en veldig dyp film. Fuglen kan ikke fly selv, men han vil fly og dør gjerne i forsøket. Ganske vakkert. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Var bare så utrolig vakkert og trist på samme tid. Begynte å smågrine på slutten.. Helt enig der! Sett den flere ganger, og den er like bra hver gang. "Lillefot og vennene hans" er også en kjempefin, men trist film. Elsker slike filmer. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Sett den før, og den er veldig fin Men den beste videoen er nå denna Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Den var litt tøff.. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Sett den før, og den er veldig fin Men den beste videoen er nå denna 9442278[/snapback] What? Er det kødd, eller? xD Og Kiwi-filmen er kjempesøt Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Sett den før, og den er veldig fin Men den beste videoen er nå denna 9442278[/snapback] norges debattkonge uten tvil. argument for hvalfangst, "DET ER MAAAAAAAT!!!". Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) I begynnelsen virker den som en morsom film, men (ihvertfall jeg) sitter igjen med utrykket av det er en veldig dyp film. Fuglen kan ikke fly selv, men han vil fly og dør gjerne i forsøket. Ganske vakkert. 9442108[/snapback] han dør ikke . Det er massevis av luftputer i bunn under skyene. Jeg bare vet det. Forøvrig er det en utrolig søt film Endret 6. september 2007 av Tubbytazz Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Mer norsk humor: Friskusen ruler!! Endret 7. september 2007 av LioKaiser Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 God fantasi har han som laget Kiwi! Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Glimrende.. For å sitere en fra YouTube, jeg kunne ønske jeg kunne gi mer enn 5 stjerner. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Og jeg quoter en fra YouTube: This ending is crap. It misses the POINT of the original. For the unenlightened, the Kiwi put all its effort into that which it believed was worth its life. It was happy to live for that moment in bliss than for the rest of its normal life in mediocrity. Politically correctness is the destruction of all good storytelling. (Til posten over) Endret 7. september 2007 av ExiliuM Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det sitatet du postet ExiliuM, tenkte jeg og å poste. Filmen mistet dybden. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 det klippet er helt fantastiskt.. blir så rørt.. og feller en tåre hver gang jeg ser det.. har ikke flere ord.. Han som har laget klippet må få en youtube pris Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Sett den før, men ganske bra video. Synes synd på Kiwi'en Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Sett den før, og den er veldig fin Men den beste videoen er nå denna 9442278[/snapback] norges debattkonge uten tvil. argument for hvalfangst, "DET ER MAAAAAAAT!". 9443036[/snapback] Han er fyren der er bare helt RÅÅ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå