Gå til innhold

Spørsmål angående når lærere gogler lekser

Anbefalte innlegg

Ser ingen problem med å bruke oversettere til å skrive ein stil, det er jo bare eit verktøy! Synes det faktisk er både sunt og smart å faktisk bruke ein oversetter når ein leverer inn stiler.

Det blir faktisk mykje brukt i næringslivet også, franskmenn leser jo engelsk dårlegare enn den fransken ein oversetter leverer frå engelsk ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leverer du på læringsplattformen "It's Learning" så er det iallfall dødfødt, for der ser de på samme måte som Quayle sier, et sammenligning av teksten din og et nettsøk. Veldig effektivt :)

9527257[/snapback]

Hva vil "It's Learning" læringsplattoformen si?

Man laster ganske enkelt opp fila og lar en crawler søke teksten for deg. Jeg testet denne crawleren en gang ved å kopiere tekst fra forskjellige sider jeg fant om emnet jeg "skulle skrevet om". Du kan si det slik at crawleren fant igjen ca 90% av materialet jeg hadde hentet, med referanser til hvilke(t) nettsted teksten var hentet fra. Så jeg ville vært veldig forsiktig med å kopiere tekster fra internett hvis jeg var deg.

9527065[/snapback]

Hvordan unngår man crawleren?

Endret av Faktum1
Lenke til kommentar

It's Learning er en internett-side som en del skoler bruker, for å blandt annet legge ut og levere lekser. Finnes flere forskjellige sånne sider som de forskjellige skolene bruker, blandt annet "Fronter" tror jeg det er også en som heter.

Og hvordan unngår man crawleren?

Ved å skrive teksten selv!

Kopierer du noe tekst rett fra en annen nettside, så vil den finne det.

Det er ikke noe du kan gjøre for å unngå det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...