JFM Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 hei. fikk nen spm fra en nett side. kan noen hjelpe meg å svare? The P in 720p and 1080p means that the movie is encoded with the Paragon HD algorithm Yes or No What is the colour of the laser used to read Blu-Ray disks? Green, Orange, Red or Blue Is upscaling good? yes or no var usikker på hvor jeg skulle poste dette. Tusen takk Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 trenger svar fort Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 har googlet meg frem til at fargen på laseren til blu-ray er blå. men hva med: Is upscaling good? yes or no The P in 720p and 1080p means that the movie is encoded with the Paragon HD algorithm! Yes or No Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Er ikke lov å bumpe før om 24 timer, edit ... Upscaling er da ikke så bra, da blir grafikken dorligere (tenk at du skal gjøre et lite bilde større i paint, pixlene blir rare) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 takk. siste: er denne påstanden rett? The P in 720p and 1080p means that the movie is encoded with the Paragon HD algorithm Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 ET google søk, Paragon Algorithm, og første svaret ble ? hint The Paragon Algorithm: A next generation search engine that uses sequence temperature values and feature probabilities to identify peptides from tandem mass spectra Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 har googlet meg frem til at fargen på laseren til blu-ray er blå. 9441321[/snapback] Kunne jeg ikke gjetta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå