Ni kon Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ok. Impress me: Hva heter jenta i videoen: Første mann kan smykke seg meg *navnet på bruker* er min gud de kommende månder i siggen min Først med rett svar og som kan bevise det er bare min gud. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) I følge noen i kommentarene til videoen heter hun: Kelly Thibaud. Edit: Og det ser ut til å stemme: Endret 6. september 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Kelly Thiebaud? Det er slik det staves LunarPoet Googla litt bare for moro skyld.. Søkte etter: "David Guetta Love is Gone model" Endret 6. september 2007 av IQ Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Kan jeg få ha "oivind_dahle er lat og gidder ikke google selv" i min signatur noen måneder framover? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Ja ok stemmer det. Tok bare en kjapp kikk på google selv, og fant en rekke med info om henne selv om jeg brukte 'Thibaud'. Så derfor antok jeg det stemte. Endret 6. september 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 den som finner nakenbilder og all dritt som er å finne på henne skal få lov til å ha hva de vil i siggen min i kommende månder. NUDE! ikke antydninger bare .) Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Hehe, ser ut som oivind_dahle allerede har endrer signaturen sin :-P, det må bety at rett pike er funnet. den som finner nakenbilder og all dritt som er å finne på henne skal få lov til å ha hva de vil i siggen min i kommende månder. NUDE! ikke antydninger bare .) 9441053[/snapback] Gidder ikke å google selv? Fant en video når jeg drev og googlet i sted, ikke naken, men er vel ikke så slitsomt å legge inn en link.. http://www.dailymotion.com/tag/Sexy/video/...llythibaud-2005 Endret 6. september 2007 av IQ Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 den som finner nakenbilder og all dritt som er å finne på henne skal få lov til å ha hva de vil i siggen min i kommende månder. NUDE! ikke antydninger bare .) 9441053[/snapback] Så du vil først ha navnet, så nakenbilder, hva blir det neste, nummeret og hvor hun bor? Stalking, my friend, stalking. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Hehe Driver å stalker Jessica Alba også, men selv om hun liker one night stands, har Amerikansk Bulldog og andre ting til felles med meg, så skjer det jo ingen verdens ting. Tenkte å senke litt på krava og gå for hu her .) Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Haha, tror nok ikke hun går for mannfolk i midtlivskrisa, så lykke til :] Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Haha, tror nok ikke hun går for mannfolk i midtlivskrisa, så lykke til :] 9441434[/snapback] Ufattelig godt sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå