Gå til innhold

"Filmenyen i webleseren" Hva er det?!

Elgjeger

Anbefalte innlegg

"Vi kunne ikke logge deg på Windows Live Messenger fordi Internet Explorer er stilt linn til å arbeide frakoblet. Endre denne innstillingen på Filmenyen i webleseren, og prøv deretter å logge deg på igjen."

Hvor finner jeg denne "Filmenyen i webleseren"? Forklar nøye, jeg er en kløne med slikt data-greier... :blush:

Takker for svar, har noen viktige e-postmeldinger jeg må svare på...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Webleseren er det programmet du har igang nå, og som gjør at du kan se på web-sider. Øverst til venstre står det Fil eller File.

Dette kan være Internet Explorer, Firefox, Opera osv.

9440967[/snapback]

HVOR på pc'n finner jeg det prgrammet? Eller hva heter det slik at jeg kan søke etter det på "søk"? :no:

Lenke til kommentar
Webleseren er det programmet du har igang nå, og som gjør at du kan se på web-sider. Øverst til venstre står det Fil eller File.

9440967[/snapback]

HVOR på pc'n finner jeg det prgrammet? Eller hva heter det slik at jeg kan søke etter det på "søk"? :no:

9441027[/snapback]

GLØYM DET, JEG FIXA PROBLEMET! :thumbup:

Lenke til kommentar

9440967[/snapback]

9441027[/snapback]

Siden du klarer å se på disse sidene, har du allerede startet det... Trenger ikke å søke etter det da :)

Lenke til kommentar

9440967[/snapback]

9441027[/snapback]

Siden du klarer å se på disse sidene, har du allerede startet det... Trenger ikke å søke etter det da :)

9442304[/snapback]

Jeg bruker vanligvis Mozilla Firefox, det var Internett Explorer som jeg hadde fikla med... Men nå har jeg klart å fikla det tilbake! :thumbup: Må ha Iinternett Exporer for å lese epost og MSN... Men som sagt, nå har jeg fixa det! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...