Gå til innhold

GeForce 8800GTX og 1080p

Cai

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har kjøpt

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327486

og

http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=29128&cid=5716

Jeg ville jo såklart prøve med pcen på denne tven og la en 5m vga kabel gjenom veggen inn til stua. Jeg får helt fint bilde men kan bare velge 1600*1200 på skjermen, dersom jeg velger noe annet blinker det "mode not supported" på skjermen.

Lurte om det var noen som vet om noe lure tips jeg kan prøve?

Setter stor pris på all feed-back.

Tusen takk.

Mvh.

____

Cai.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du har en guide i skjemkort instillingene for hvordan sette opp HDTV, og du må teste alle modes fra 720P og opp, så justere farger og slikt...skikkelig....morro....

9440553[/snapback]

Ah, ok... Kjempe bra Tusen takk for info.

Funker dette med Vga ingang på tv`en og eller? Ser at det er en utgang på kortet som heter HDTV-utlinje, ser ut som en S-video ut, men har lite lyst å bruke noe S-video. (Føles som å gå tilbake 5 år)

mvh.

_____

Cai.

Lenke til kommentar
du har en guide i skjemkort instillingene for hvordan sette opp HDTV, og du må teste alle modes fra 720P og opp, så justere farger og slikt...skikkelig....morro....

9440553[/snapback]

Ah, ok... Kjempe bra Tusen takk for info.

Funker dette med Vga ingang på tv`en og eller? Ser at det er en utgang på kortet som heter HDTV-utlinje, ser ut som en S-video ut, men har lite lyst å bruke noe S-video. (Føles som å gå tilbake 5 år)

mvh.

_____

Cai.

9441061[/snapback]

hvorfor ikke bruke DVI kabel?

Lenke til kommentar

9441061[/snapback]

hvorfor ikke bruke DVI kabel?

9443034[/snapback]

Fordi inngang bak på skjerm er bare rgb, og da må jeg enten ha en adapter i pc enden eller i tv enden, jeg valgte tv.

Ser i manualen på tv at den skal støtte 1080p med vga kabel, og GeForce 8800GTX skal kunne sende med 1080p. Men ser at Vista, tror at mitt tv er en crt skjerm av en eller annen sort.

Jeg kunne riktignok brukt en DVI til HDMI men jeg har allerde lagt kabel gjenom veggen og det står jo at det skal supporte 1080p. Men må vel teste det dersom jeg ikke får dette til.

Skal uansett snart tilbake til Xp (spiller litt også) ;)

Kanskje det funker der.

Endret av Cai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...