mX mann Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Er spidf in akurat det samme som digital in. kan jeg koble sammen digital ut til spidf in, det er melom dvd og DD decoder uten forsterker :o Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Ja, S/PDIF er digitalsignal. Lenke til kommentar
striky Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Spdif står for Sony Philips Digital InterFace mener jeg å huske Lenke til kommentar
Zamot Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 På mitt lydkort står det SPDIF på in/utgangene som er coax. (SB Live! Drive II - med front tilkoblinger) På de optiske står det kun optical. Men SPDIF brukes vel om begge? Funker fett med begge i hvertfall. (Har ikke testet så nøye, men jeg fikk i hvert fall DD signal via Coaxen) Bruker forresten Digital/SPDIF Jack-utgangen (gul), med en vanlig Phono/3,5 jack kabel. (Og kobler da kun den røde RCA/Phono-pluggen til coax dig in på forsterkeren.) Dette burde flere gjøre, i stedet for å kjøre analogt!!! Bare å sette ledningen i andre hull!! Skulle ønske jeg hadde tenkt på dette for et par år siden! :-? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Men SPDIF brukes vel om begge? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå