solan Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Vet noen hvordan jeg får innstallert min Norton med XP? Prøvde i dag, men får beskjed om at det ikke er å anbefale pga. et ustabilitetsproblem i XP. Jeg mener å ha lest et sted at XP har fikset dette, og jeg har lastet ned en programkompatibilitetsupdate. Men det funker ikke. Why? Kan noen hjelpe? solan Lenke til kommentar
mammut Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Hei ja installerte norton av 2001 i winxp fikk blåskjerm hørt at det skulle være en fix et eller annet sted. Gikk over til norton av 2002 her. Lykke til Lenke til kommentar
Gekko_world Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Ikke installer NAv 2001 i XP. Kun NAV 2002 vil fungere...... Gekko_World Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Hei Jeg har XP, jeg fikk ikke til å installere NAV på min maskin. Heldigvis fikk jeg Norton Internet Security sammens med adsl, denne inkl. norton anti virus. Denne fikk jeg installert etter en online oppdatering. Jeg er aldri ute på nett uten NIS, anbefales! Muligens går det å installere NAV, men jeg fikk ikke det til. Lykke til. R K Skaar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå