V-by Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 på Norge i bilder er det ganske bra bilder av norge i hvertfall.... 9440479[/snapback] Bilder av huset mitt er av god kvalitet, men det er ikke oppdatert på et par år... 9444059[/snapback] Har ikke funnet noen bilder av "kjente" steder som har vert oppdatert på noen år... Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 på Norge i bilder er det ganske bra bilder av norge i hvertfall.... 9440479[/snapback] Bilder av huset mitt er av god kvalitet, men det er ikke oppdatert på et par år... 9444059[/snapback] Har ikke funnet noen bilder av "kjente" steder som har vert oppdatert på noen år... 9444078[/snapback] Samme her.. Storhallen vakke der.. Men fint å bruke der det ikke har vært forandringer.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 på Norge i bilder er det ganske bra bilder av norge i hvertfall.... 9440479[/snapback] Bilder av huset mitt er av god kvalitet, men det er ikke oppdatert på et par år... 9444059[/snapback] Har ikke funnet noen bilder av "kjente" steder som har vert oppdatert på noen år... 9444078[/snapback] Samme her.. Storhallen vakke der.. Men fint å bruke der det ikke har vært forandringer.. 9444201[/snapback] Den siden var helt kanon! Takk folkens, her får man alltid svar Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg er sikkert kjempesær nå, men hvordan zoomer man inn? Jeg prøver å trykke med zoomknappen markert: funker ikke. Bruker Opera. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Du må starte i øvre venstre hjørne og så drar du nedover og lager et område med firkanten som så blir zoomet inn Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Sorry mac, det funker dårlig her. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 på Norge i bilder er det ganske bra bilder av norge i hvertfall.... 9440479[/snapback] Jeg fant huset mitt 9441014[/snapback] Jeg å , men bilen som står på gårdsplassen er solgt for flere uker siden Og når jeg tenker meg om, så lå samme bilde der for 2 år siden... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Norge i Bilder er fett. Husker en nettside osv som var så ekstrem at man kunne gå inni gatene osv. Var selvsagt ikke oppdatert konstant. Alt stod iro. Men var kult fordiom. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 på Norge i bilder er det ganske bra bilder av norge i hvertfall.... Jeg fant huset mitt Jeg finner mitt på både google earth og på de siden Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Gule sider har vel detaljerte flyfotto av Norge, men det er bare de største byene der og... Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg er sikkert kjempesær nå, men hvordan zoomer man inn? Jeg prøver å trykke med zoomknappen markert: funker ikke. Bruker Opera. 9447329[/snapback] prøv i IE... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Huset mitt sær jævlig bra ut hos Norge i Bilder. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Gule sider har vel detaljerte flyfotto av Norge, men det er bare de største byene der og... 9447488[/snapback] Neida, er perfekte bilder av Bømlo. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Gule sider funket også veldig bra der jeg bor. Fant både huset vårt, åkrene og kyrne våre BTW, virket som Gule sider hadde akkurat de samme bildene som Norgeibilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå