Ildflue Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Skal lage et eget forum og jeg har allerede et eget design på den siden, men jeg ønsker et forum som skal match siden min, så jeg tenker da at jeg tar et forum og skinner om. Har gjort dette tidligere med phpBB, men syntes det var mye fikling og egentlig bare veldig knotete. Er det noen andre forum's hvor det er lett å modifisere utseende? Endret 6. september 2007 av thomas_c24 Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) HW-forumet benytter Invision Power Board, og det skal være relativt greit å skinne om. Det er en stund siden jeg har gjort det selv, men jeg kan ikke huske at det var særlig mye jobb. Du finner også bråtevis med skins på nettet som du sikkert kan tilpasse etter ditt behov. edit: la merke til at du hadde 1337 innlegg! nice! Endret 6. september 2007 av v3g4rd Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 YaBB er veldig greit å endre design på, men dette er ett forum skrevet i Perl, og det benytter seg foreløpig ikke av en database (dette skal komme i YaBB 3). Sjekk boardmod.org for modifikasjoner og skins til YaBB. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 De fleste profesjonelle forum kommer med utviklerverktøy for å lett kunne tilpasse utseende en websides design. Invision Board er blandt disse. Men finn gjerne et forum med funksjon og utseende som du allerede er fornøyd med, slik at du ikke trenger å jobbe så alt for mye for å få en løsning du synes ser bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå