Irrelevant Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 MSI har bare elendige nor-brikke kjølere... 9440541[/snapback] Ja, man fikk jo nesten hørselsskader fra den jævelskapen de produserte før. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg har blå PCB, betyr det at HK'et mitt eier da? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg har blå PCB, betyr det at HK'et mitt eier da? 9442022[/snapback] Jo, men mitt er svart, det betyr at mitt overklokker bedre enn ditt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Æsj, kanskje jeg skal lakkere mitt svart, så mitt også overklokker bra Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Jeg har blå PCB, betyr det at HK'et mitt eier da? 9442022[/snapback] Jo, men mitt er svart, det betyr at mitt overklokker bedre enn ditt. 9442097[/snapback] Blå og svart ja, hahaha.. :!: Indigo som er tingen vet dere. Kanskje en idè å sjekke hovedkortfargeskalaen før dere går for de latterlige fargene neste gang? På de blå låser biosen seg støtt og stadig, dessuten er s-ata portene plassert så tett at en knekker av den ene om en plugger til to disker. De svarte er ikke riktig så problematiske, det eneste er at strømstyringen har en tendens til å pøse på med spenning om en har en ekstra kraftig stømforsyning. Det er et ordtak som går her rundt; "velger du svart, har du sannsynligvis bart". Endret 6. september 2007 av kjaks Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Mitt er knall rosa (UV-rosa)... Eier alles. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg har blå PCB, betyr det at HK'et mitt eier da? 9442022[/snapback] Jo, men mitt er svart, det betyr at mitt overklokker bedre enn ditt. 9442097[/snapback] Blå og svart ja, hahaha.. :!: Indigo som er tingen vet dere. Kanskje en idè å sjekke hovedkortfargeskalaen før dere går for de latterlige fargene neste gang? På de blå låser biosen seg støtt og stadig, dessuten er s-ata portene plassert så tett at en knekker av den ene om en plugger til to disker. De svarte er ikke riktig så problematiske, det eneste er at strømstyringen har en tendens til å pøse på med spenning om en har en ekstra kraftig stømforsyning. Det er et ordtak som går her rundt; "velger du svart, har du sannsynligvis bart". 9442322[/snapback] Indigo som du sikkert vet er gresk og betyr "dårlig hovedkort", så tror du ska lenger ut på landet med den. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Gud jeg lo når jeg så trådtittelen Men litt sånn apropos så synes jeg det at Sapphire sine hovedkort er utrolig stilige. Helt hvite Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Gud jeg lo når jeg så trådtittelen Men litt sånn apropos så synes jeg det at Sapphire sine hovedkort er utrolig stilige. Helt hvite 9445380[/snapback] Jepp, enig der, men XFX sine, svart-grønn elns, og er pene. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Mitt har (løper etter skrutrekker for å skru ut thumbscrewsene) Eie-Evo-Über-Lügger-Super-Duper-Brunfarge to the max. Slå den dere late "red heads" Endret 9. september 2007 av Submoose Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Jaja, synest selv at det hadde blitt rart hvis fargene faktisk spiller noen rolle, men måtte være helt sikker Friket vil ikke gi mer enn 400,- for 2 gig pc6400 OCZ rambrikker, så jeg tror jeg dropper fremtidige trades med han Anywayz, takker for alle svar/innspill Lenke til kommentar
radivx Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Forskning så langt lager denne rangeringen over hovedkortfarger. 1. HVIT 2. SORT/GRÅTONER 3. BLÅ/LILLA 4. GUL/ORANSJE 5. GRØNN 7. RØD Når vi ser hvordan produsentene distribuerer seg ut over fargespekteret og hvordan de forskjellige forbrukerene er fornøyd med de ulike kortene sine, kan vi stort sett konkludere med følgende grafiske fordelingen over hovedkort. Lykke til med valg av hovedkort! Måtte den beste fargen vinne... Endret 9. september 2007 av radivx Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 DEt er det dummeste jeg har hørt. Av alle MSI kortene jeg har her hjemme og på jobben er flertaller røde:) Har ikke noe å si Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Forskning så langt lager denne rangeringen over hovedkortfarger. 1. HVIT 2. SORT/GRÅTONER 3. BLÅ/LILLA 4. GUL/ORANSJE 5. GRØNN 7. RØD Når vi ser hvordan produsentene distribuerer seg ut over fargespekteret og hvordan de forskjellige forbrukerene er fornøyd med de ulike kortene sine, kan vi stort sett konkludere med følgende grafiske fordelingen over hovedkort. Lykke til med valg av hovedkort! Måtte den beste fargen vinne... 9460420[/snapback] Hahaha.. :!: .. kreativt.. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Fantastisk bra tråd! Forøvrig må man ikke glemme at også Abit har noen røde HK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå