Gå til innhold

Hovedkort som er rødfarget er dårligst - sant?

nabbskall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har blå PCB, betyr det at HK'et mitt eier da? :)

9442022[/snapback]

Jo, men mitt er svart, det betyr at mitt overklokker bedre enn ditt.

9442097[/snapback]

Blå og svart ja, hahaha.. :!:

Indigo som er tingen vet dere. Kanskje en idè å sjekke hovedkortfargeskalaen før dere går for de latterlige fargene neste gang? :no:

På de blå låser biosen seg støtt og stadig, dessuten er s-ata portene plassert så tett at en knekker av den ene om en plugger til to disker.

De svarte er ikke riktig så problematiske, det eneste er at strømstyringen har en tendens til å pøse på med spenning om en har en ekstra kraftig stømforsyning. Det er et ordtak som går her rundt; "velger du svart, har du sannsynligvis bart".

Endret av kjaks
Lenke til kommentar
Jeg har blå PCB, betyr det at HK'et mitt eier da? :)

9442022[/snapback]

Jo, men mitt er svart, det betyr at mitt overklokker bedre enn ditt.

9442097[/snapback]

Blå og svart ja, hahaha.. :!:

Indigo som er tingen vet dere. Kanskje en idè å sjekke hovedkortfargeskalaen før dere går for de latterlige fargene neste gang? :no:

På de blå låser biosen seg støtt og stadig, dessuten er s-ata portene plassert så tett at en knekker av den ene om en plugger til to disker.

De svarte er ikke riktig så problematiske, det eneste er at strømstyringen har en tendens til å pøse på med spenning om en har en ekstra kraftig stømforsyning. Det er et ordtak som går her rundt; "velger du svart, har du sannsynligvis bart".

9442322[/snapback]

Indigo som du sikkert vet er gresk og betyr "dårlig hovedkort", så tror du ska lenger ut på landet med den.

Lenke til kommentar

Forskning så langt lager denne rangeringen over hovedkortfarger.

1. HVIT

2. SORT/GRÅTONER

3. BLÅ/LILLA

4. GUL/ORANSJE

5. GRØNN

7. RØD

Når vi ser hvordan produsentene distribuerer seg ut over fargespekteret og hvordan de forskjellige forbrukerene er fornøyd med de ulike kortene sine, kan vi stort sett konkludere med følgende grafiske fordelingen over hovedkort.

partibarometer_10_s_207339a.gif

Lykke til med valg av hovedkort! Måtte den beste fargen vinne...

Endret av radivx
Lenke til kommentar
Forskning så langt lager denne rangeringen over hovedkortfarger.

1. HVIT

2. SORT/GRÅTONER

3. BLÅ/LILLA

4. GUL/ORANSJE

5. GRØNN

7. RØD

Når vi ser hvordan produsentene distribuerer seg ut over fargespekteret og hvordan de forskjellige forbrukerene er fornøyd med de ulike kortene sine, kan vi stort sett konkludere med følgende grafiske fordelingen over hovedkort.

partibarometer_10_s_207339a.gif

Lykke til med valg av hovedkort! Måtte den beste fargen vinne...

9460420[/snapback]

Hahaha.. :!: .. kreativt.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...