nabbskall Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ja, skulle da selge et hovedkort til en kompis, men så spurte han om fargen på hovedkortet, og da sa jeg rød. Da flippet han helt ut og sa at han ikke ville kjøpe det hovedkortet, fordi røde hovedkort er billigst/dårligst. Stemmer dette eller er dette bullshit? Mener selv at det er bullshit, men må være sikker Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Bullshit alert. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Alle produsenter velger selv hvilken farge de vil ha på kortene. Kanskje det finnes en produsent der ute som velger at deres dårlige kort skal være røde, men jeg har aldri noen sinne hørt om det. Kameraten din burde heller spurt om sokkel, chipset, porter, vifter imho Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Akkurat som at man vet at det bare funker med blå kabler fra en router til en switch er røde hovedkort dårligere enn blå. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
radivx Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Sølvgrå biler er dårligere enn oransje! (Det finnes selvsagt større prosentandel dårlige sølvgrå biler ettersom de fleste sportsbiler har skarpe farger... ) Men tror ikke fyren vet hva han snakker om. Det er i alle fall helt absurd å avgjøre et PC kjøp pga. PCB fargen (med mindre du er casemodder og skal ha matchende farger). Gainward kjører rød PCB og er en av de mest anerkjente leverandørene av nVidia kort. XFX lever grønn?/svart. MSI leverer rød/svart. Asus leverer mye blått. Vil tro de fleste billigkort faktisk bruker grønn. Endret 6. september 2007 av radivx Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 morro BS lesing da vil det si at mitt hovedkort....ikke skulle eksistert (stygt som F)... Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 msi har jo røde kort. og msi er det verste jeg har vært borti Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Det er vel ikke tilfeldigvis et hovedkort fra MSI? De er iallefall de eneste jeg kommer på som har gitt ut en del røde hovedkort. Der tror jeg vi har grunnen til at kompisen din sier dette, MSI har/har hatt dårlig rykte. Nå kan det være allskens grunner til det, kanskje mange ikke liker merket, men de har hatt noen hovedkort som egnet seg dårlig til overklokking og hadde litt dårligere ytelse enn resten. Stabilitet og byggekvalitet tror jeg skal være rundt gjennomsnittet, iallefall i dag. MSI lager uansett mye bra og er langt i fra noen dårlig hovedkortfabrikant. Edit; skrivefeil Endret 6. september 2007 av kjaks Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 MSI har bare elendige nor-brikke kjølere... Lenke til kommentar
TheBeast1590 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 MSI har bare elendige nor-brikke kjølere... ...det har de fleste...desverre... Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 MSI har bare elendige nor-brikke kjølere... 9440541[/snapback] Det kan eg absolutt stadfeste... På mitt MSI K8N Diamond sat der ei lita, men utruleg hissig vifte. Etter at eg plukka av denne og erstatta ho med ei passiv kjøleribbe vart nok støynivået frå PCen min meir enn halvert... Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 da jeg så tittelen på denne begynte jeg å le! et ord burde beskrive det: MONGO! X. har du rødt eller gult hovedkort?Y. jeg har et rødt ett X. Haha! du suger da slik ser jeg for meg en samtale mellom en fjortiss som er litt 'retard' (ikke rette ordet, men godt nok) og tror han vet noe om data, og en vanlig person med en vanlig pc Sanne personer fortjener seg en god kakk i hodet Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ja, skulle da selge et hovedkort til en kompis, men så spurte han om fargen på hovedkortet, og da sa jeg rød. Da flippet han helt ut og sa at han ikke ville kjøpe det hovedkortet, fordi røde hovedkort er billigst/dårligst. Stemmer dette eller er dette bullshit? Mener selv at det er bullshit, men må være sikker 9439974[/snapback] LOL..dette gav meg en god latter..Har aldri hørt noe så dumt i mitt liv.. Er skikkelig på bærtur han kompisen din.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Alle budget kort fra MSI er røde . Platinum/gold/diamond etc er sorte (highend korta og OC korta). Ergo er røde hk dårligst (når vi snakker om MSI ) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 mitt er rødt... 9440904[/snapback] Fordi det ikke er toppmodellen av K8N SLI ? Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ja jøss! :!: Har ikke hatt noen dårlig erfaring med mitt "røde" MSI HK. Kammerater av meg har heller ikke hatt noen problemer med MSI og vi har brukt dem i lengre tid. Dårlig rykte? Ja vel?... Virker for meg som om det er litt oppblåst Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 hehe, detta var moro. Selv har jeg et rødt hovedkort, og skal handle et nytt rødt hovedkort.. Ingen av dem skal etter sigenes være et "dårlig" kort heller. Svart er dog fint. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Dette er en kjent sak/trend fra MSI . Toppmodellene som er mere påkostet ifm av komponentvalg og features er IKKE røde , men sorte . Dette gjør de for å skille de ut fra mengden. Derimot at alle korta fra dem med rød PCB er drittkort er det ingen som sier . OEM korta fra MSI (som distribueres til Compaq/HP/Dell osv) er naturelle (grønne) . Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Det er vel ikke tilfeldigvis et hovedkort fra MSI? De er iallefall de eneste jeg kommer på som har gitt ut en del røde hovedkort. Der tror jeg vi har grunnen til at kompisen din sier dette, MSI har/har hatt dårlig rykte. Nå kan det være allskens grunner til det, kanskje mange ikke liker merket, men de har hatt noen hovedkort som egnet seg dårlig til overklokking og hadde litt dårligere ytelse enn resten. Stabilitet og byggekvalitet tror jeg skal være rundt gjennomsnittet, iallefall i dag. MSI lager uansett mye bra og er langt i fra noen dårlig hovedkortfabrikant. Edit; skrivefeil 9440526[/snapback] Det er et msi k9n sli ja, og jeg HATER MSI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå