TanglewoodD Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Nå har jeg leta litt rundt her, og ennå har jeg ikke sett noen tråd om de fine nye prisene for å se på Tv, og alt rundt det nye nettet er surrete, og hele opplegget er jo ugler i mosen, samt det er jo skandlale opplegg. Hvor mye er den nette sum når jeg sitter med TV-en i stua og ser på Tv3 med det nye bakkenettet? ( Kabel TV ) Tror abonnementet er på 3200kr, og digitalboksen rundt 1000-1500kr ? Tror heller jeg tar hammeren og kliner til TV-en jeg. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvor mye er den nette sum når jeg sitter med TV-en i stua og ser på Tv3 med det nye bakkenettet? ( Kabel TV ) 9439966[/snapback] Kabel-TV og bakkenett er to forskjellige ting, prisene finner du hos leverandøren din. Hvis du allerede har kabel-TV vil du ikke bli berørt av det digitale bakkenettet. Tråden flyttes fra OT-baren til Parabol, kabel-TV og digitalt bakkenett. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Takk! Ble litt feil ja, for i Snedige Ting tråden sa han ikke akkurat det samme. Vi har bakkenett antar jeg da.. Uansett ; Hvor dyrt blir det da? Er det bare jeg som er irritert over å betale 3000kr for å se på tv ? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Mener du NRK3 eller TV3 fra Viasat? Skal du bare se NRK og TV2 med det nye bakkenettet koster tuneren 1499,-. Ser Elkjøp har den til 999,- Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Mener du NRK3 eller TV3 fra Viasat?Skal du bare se NRK og TV2 med det nye bakkenettet koster tuneren 1499,-. Ser Elkjøp har den til 999,- 9440893[/snapback] Koster kr999 nå for mottager med NRK kanalene og TV2. Tipper at prisen faller hvis man har litt is i magen. Det går jo 6 måneder før man mister signalet så man har tid til å ha is i magen dersom man syns kr. 999 er for dyrt for dekoderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå