FlexFit^^ Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Well..For en stund siden var jeg litt uheldig med min p4 cpu Så nå er jeg på utkikk etter en ny cpu.. Men da jeg nettopp har kjøpt hk + ram etc..Så ble jeg litt blakk.. Så derfor lurer jeg på om en Intel Celeron 2.2GHz passer til mitt nye hk som er ett Elitegroup P4S5A/DX+ ATX SD+DDR USB 2.0 som du finner på http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...agerantall=10pl Håper på svar :] Lenke til kommentar
Shoxx Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 dette vil garantert funke, men CELERON ??? Lenke til kommentar
FlexFit^^ Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 tja Blakk for tiden :/ Tenkte også på å kjøpe en ny HDD så.. Har ..Ehm..1700 i kontanter akkurat.no. Sparespare.. :/ Lenke til kommentar
Shoxx Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 skjønner har selv oppgradert til xp2200 nå. ganske sweet prosessor d for en rimelig penge. tror den koster omtrent d samme som en celeron 2.2,litt mer kanskje.. selg hk å kjøp amd men hk ditt støtter 100% sikkert celeron 2.2. mulig du må oppdatere bios, men d tviler jeg på du trenger.. Lenke til kommentar
FlexFit^^ Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Japs.Tenkte på det der..Celeron er økonomi-cpu, så :/ Angrer litt på at jeg ikke kjøpte ett hk som støttet amd-cpu'er nå : Men trenger en cpu og hd fort, LAN om 14-dager så..Men får se hva det blir til, får snakke med papps'n om han er villig til å sponse en p4 2.2ghz istedet.. Får leve i håpet. Lenke til kommentar
Shoxx Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 hehe. ja kameraten min kjøpte og celeron 2.2. han angra som f.. men d er jo som du sier en rimeli pros til en rimeli penge.. D er tross alt Intel da . får håpe på fattern din sponser deg da... Lenke til kommentar
FlexFit^^ Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Aha..Mkej :/ Hehe, hadde en p4 1700mhz som cpu før, men en del pinner på den ble knekkt med ett uhell : Har du noe peil på om den celeron 2.2 ghz'n funker tregere/dårligere enn min gamle p4 1.7ghz? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 vil nesten tro at celeronen er tregere enn din gamle p4, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Shoxx Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 ville tippe den ligger litt under den du hadde fra før. du merker sikkert ikke forskjell i daglig windows bruk, men definetivt i spill. pga cachen til celeronen.... Lenke til kommentar
FlexFit^^ Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Trur jeg må satse på en p4 da..Men alt er bedre enn denne 450mhz'n jeg bruker nå iallefall Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Syns jeg hørte en gang her på forumet at en Celeron 2.2 Ghz klokket til 3.0 Ghz ikke yter noe særlig mer enn en P4 1.6 Ghz. Mener det var noe i den duren der. Husker ikke helt da Hilsen Zuul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå