Gå til innhold

Anbefalinger av spill til PS3?

Nitrius

Anbefalte innlegg

Til trådstarter: Heavenly Sword (release date: 19sept) blir ett must.

9440446[/snapback]

Et spill jeg helt klart skal ha!

Testet demoen, og selv om jeg ikke er så flink til å utføre combo'er, blir som regel bare sittende å trykke som en villmann, var spillet artig, ble en del syke moves, og de spesial angrepene var utrolig tøffe. Så Heavenly Sword gleder jeg meg til.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til trådstarter: Heavenly Sword (release date: 19sept) blir ett must.

9440446[/snapback]

Et spill jeg helt klart skal ha!

Testet demoen, og selv om jeg ikke er så flink til å utføre combo'er, blir som regel bare sittende å trykke som en villmann, var spillet artig, ble en del syke moves, og de spesial angrepene var utrolig tøffe. Så Heavenly Sword gleder jeg meg til.

9440470[/snapback]

Jepp, tror nok dette blir et bra spill. Et av de bedre spillene denne høsten sannsynligvis :) Men personlig er jeg ikke en fan av combo-spillene, så jeg tror jeg står over. Jeg testet det dog på GC, og det virket veldig kult :)

Det var da også en måte å se det på. Jeg vil ihvertfall være meget forsiktig med å anbefale spill som får såpass dårlig kritikk selv om jeg skulle likt spillet selv.

Det sier gutten som personlig slakter et spill han aldri en gang har testet? Må si du skriver mye løye.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar
@Geofrank: Super Startdust HD ja, ble anbefalt å kjøpe dette av en eller annen fyr husker jeg, men vet ikke helt, har spillet noe form for online del?

Liker som regel å spille online, er fåtall spill hvor jeg faktisk spiller igjennom hele singel player delen.

9440506[/snapback]

Det har online hiscore-liste, det er det hele. Er et veldig singleplayerspill egentlig. Ikke noe utenom det vanlige ved første øyekast, men veldig avhengighetsskapende i lengden. Egentlig bare et ganske enkelt arkadespill jeg spiller når jeg kjeder meg.

Lenke til kommentar

Warhawk er det perfekte spillet for deg trådstarter :) Siden jeg leste at du var glad i Online, så morsomt og billig online underholdning skal du lete lenge etter.

Hva slags svar er dette? Hva har 360 med noe som helst å gjøre i et svar som omhandler F1 til PS3? Det eneste du oppnår med kommenatrer som dette er å vise at du er Sony fanboy.

9440651[/snapback]

Bedre enn ditt svar til trådstarter i hvertfall, han ba deg stikke. Hva har 360 spillene som du drar inn med Anbefalinger av spill til PS3 å gjøre!

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar
Warhawk er det perfekte spillet for deg trådstarter :)  Siden jeg leste at du var glad i Online, så morsomt og billig online underholdning skal du lete lenge etter.

9440660[/snapback]

Som sagt er spillet på vei til postkassen min(bestilte fra vgp). Jeg tviler ikke på at jeg kommer til å kose meg med dette spillet, så jeg gleder meg helt klart.

Lenke til kommentar

Som regel er det dei same spela som går igjen i denne typen trådar. Dette gjeld særleg når det ikkje er spesifisert kva for ein type spel kva for ein type spel som er ønskja. For å forebygge den same opplistinga i tråd etter tråd vart det for kort tid oppretta ein tråd for å samle dei beste anbefalingane. Eg vil foreslå at folk hjelper til å bygge ut denne. Ellers er det ein god ide å sjå i tidlegare trådar av denne typen.

Spelanbefalingar: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=822763

Når det gjeld oppførselen i denne tråden er det fleire som bør gå i seg sjølv. Først og fremst er målet med ein tråd av denne typen å hjelpe trådstartar og løyse eit problem. Då bør ein prøve å leggje personlege preferansar og ueingheitar til side og konsentrere seg om dette.

Vidare skal ein som alltid vere høffleg og sakeleg når ein diskuterar. Dette gjeld alle partar, uansett kva "side" ein står på. Er det nokon du ikkje liker gir ikkje dette deg rett til å gå til angrep på vedkommane, uansett kva vedkommande meinar.

Regelbrot kan dykk rapportere via rapporteringsfunksjonen. Det er ingen grunn til å svare på dei i tråden. Dette er off topic og vil bare øydeleggje meir for tråden.

Med dette stenger eg tråden. Føler trådstartar at dette ikkje er ei god løysing kan han ta kontakt med meg via PM så kan vi diskutere det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...