Nitrius Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har RFOM og Motorstorm, Warhawk ventes i postkassen om ikke så kort tid og Tekken 5: DR er kjøpt fra PS Store. Så det jeg lurer på er det noen spill ute nå som anbefales enn de jeg nevnte ovenfor? Lurer litt Graw2 og fight night 3 kanskje? fikk aldri kjøpt fight night til x360en min og vurdere om jeg skal kjøpe det til ps3en om jeg finner et eksemplar.. Uansett, hva anbefaler dere? Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har RFOM og Motorstorm, Warhawk ventes i postkassen om ikke så kort tid og Tekken 5: DR er kjøpt fra PS Store. Så det jeg lurer på er det noen spill ute nå som anbefales enn de jeg nevnte ovenfor? Lurer litt Graw2 og fight night 3 kanskje? fikk aldri kjøpt fight night til x360en min og vurdere om jeg skal kjøpe det til ps3en om jeg finner et eksemplar.. Uansett, hva anbefaler dere? 9439763[/snapback] Vritual Tennis er ganske morsoms Mltiplayer.. Eller NHL 07 (eller kanskje vente på 08) Madden 08 er i allefal drit gøy Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 syns graw 2 absolutt var verdt pengene:) storkoser meg med det, og rainbow six har ganske gøy online community:) bare slenger ut ideer.. man har da også the darkness og ninja gaiden sigma:) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hare bare 3 spill da, (MS,FOM og Warhawk) Og Warhawk er heilt klart det beste PS3 har å by på for egen del ivertfall. Det spillet er så sinnsykt bra, til tross for sine feil og mangler. Herlige kamper og deilige brett stort sett. Er kanskje litt få brett da, men de som er der er veldig bra som sagt Satser på det vil komme mye bra fremover over PSn til dette spillet. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Rainbow Six vegas har jeg til x360, likte å spille online, kanskje jeg skal ta med x360 spillet opp til ebgames å bytte det inn mot ps3 versjonen... Hva er best online av RS Vegas og GRAW 2? og hvilken har best singel player del, vil dere si? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 jeg syns graw 2 har best single player del, men er kjedelig i multiplayer egentlig. spesielt for det det blir første person da:( er best i 3 person... rainbow six derimot har fet online del. så du må veie det opp mot hverandre rett og slett. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Du kan da velge om du vil spille i enten 3.person eller første online Onlne-demoen på 360 var ihvertfall lagt opp slik Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Du kan da velge om du vil spille i enten 3.person eller første online Onlne-demoen på 360 var ihvertfall lagt opp slik 9440023[/snapback] det har jeg ikke funnet enda, for det suger i fps:p Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Enig med deg der. Testet å Spille GRAW 1 slik..det var punk. Ser så mye tøffere ut i FPS også Men det skal vere inni i instillingene ein plass. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Formula One Championship Edition er en sikker vinner hvis du liker racing. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Heavenly Sword er jo rett rundt hjørnet da... Lenke til kommentar
Lennartz Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Formula One Championship Edition er en sikker vinner hvis du liker racing. 9440223[/snapback] Seriøst? Det er kanskje det dårligste bilspillet jeg har spilt denne generasjonen. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Formula One Championship Edition er en sikker vinner hvis du liker racing. 9440223[/snapback] Seriøst? Det er kanskje det dårligste bilspillet jeg har spilt denne generasjonen. 9440262[/snapback] Noen som ikke har fått seg noe nummer i det siste..... Makan til negativitet skal man lete lenge etter, post etter post Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Warhawk skal være bra, Heavenly Sword og Lair som er like rundt hjørnet er også begge ok kjøp tror jeg. Kommer vell mest ann på hva du legger i anmeldelser og slikt Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Formula One Championship Edition er en sikker vinner hvis du liker racing. 9440223[/snapback] Seriøst? Det er kanskje det dårligste bilspillet jeg har spilt denne generasjonen. 9440262[/snapback] Beklager at jeg glemte å dra deg ut av dassen min i går, men jeg syns virkelig du passet så godt nedi der. --- Hvis du ikke har noe interessant å si, så kan du vel heller ta deg en bolle eller en sykkeltur. Folk har forskjellige interesser, og takk gud for at alles interesser ikke er lik dine. Kan du forklare meg hva som er så forferdelig dårlig med Formula One Championship Edition? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Så det er presserating som avgjør hva som er et bra bilspill og ikke? Du har tydeligvis ikke prøvd spillet selv, så vær så snill å spar meg for dine teite uttalelser. Kjørefølelsen mye bedre i dette spillet enn i de tidligere i serien. http://gamerankings.com/htmlpages2/928392....q=Formula%20One Avg Ratio: 77% Endret 6. september 2007 av Haansi Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) For å gå tilbake til topic. Jeg anbefaler: Super Startdust HD fra PSN, frenetisk arkadeaktig skytemoro. Oblivion - fantastisk rollespill. Fight Night 3 ville jeg også anbefalt. Spilte det i alle fall veldig mye med en kamerat multiplayer og hadde mange timer moro med det. Endret 6. september 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 [ 9440331[/snapback] Elendig kjørefølelse ? Det har jo ikke akkurat fått bra kritikk heller så er ikke bare jeg som iser dette. 6/10 fra Eurogamer, 7.2 fra Gamespot og IGN vitner ikke akkurat om en knallspill. 9440377[/snapback] Dette er bare synet til en knippe anmelder så du hører alltid på hva andre mener før du kjøper deg ett spill. Intressant å lese... Personlig liker jeg å prøve spilla først og siden PS har en demo av de fleste spill før jeg testa disse før innkjøp og får herved satt min mening om spillet er verdig i min enorme spillsamlig. Ninja Guiden Sigma er også bra. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Eller så kommer Stuntman:Ignition imorra er det vel?det gleder jeg meg masse til. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 For å gå tilbake til topic. Jeg anbefaler: Super Startdust HD fra PSN, frenetisk arkadeaktig skytemoro. Oblivion - fantastisk rollespill. Fight Night 3 ville jeg også anbefalt. Spilte det i alle fall veldig mye med en kamerat multiplayer og hadde mange timer moro med det. 9440413[/snapback] Veldig enig i disse, men vil legge til Calling all Cars, som jeg finner veldig festlig med en venn eller to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg