Numi Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har problemer med at maskinen plutselig slår seg av når jeg spiller. Har nettopp reinstallert alt og problemet er der fortsatt.. Ble fortalt at d kune være problemer med ram. hovedkor, prosessor eller noe sånn. Er d en grei måte å få sjekket hardwaren på? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hehe, ja eg går ut frå at det har noko med ram, prosessor, hk, harddisk, cdspelar, eller kabinett, men KVA? Har du høge temperaturar inni pcen din? Det kan jo vere ein grunn. Lenke til kommentar
Numi Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Tempen ligger på 48 grader cpu og 39 grader på rammen Har en intel dual core 3.0 med 2 gig ram Men d jeg lurte på var om d var noe program som kjørte en test på komponentene mine slik at jeg kan finn feilen. Endret 6. september 2007 av Numi Lenke til kommentar
Arne Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Du kan jo ta ein memtest, kanskje det kan avdekkje noko? Har du overklokka og skrudd på volten? Om noko slikt skjedde med meg etter eg hadde overklokka, så hadde eg skrudd litt på volten, men det får du vurdere sjølv. Lenke til kommentar
Samefar Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Sjekk vifta for støv. Har du hatt den en stund kan pcen kollapse under spilling av f.eks bf2, har jeg erfart. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Hvilke specs har pcen din? Har nemlig det problemet selv, og er overbevist at det er HK i mitt tilfelle (Et MSI K9N Ultra) Endret 7. september 2007 av malmern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå