Howard Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Store tap for AMD AMD kunne nylig legge frem tallene for 4. kvartal 2002, samt for hele året 2002 sett under ett. Tallenes tale er dystre, men fremtiden ser lysere ut. Les artikkelen her. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Dette er leit nytt for alle, spesielt oss som liker AMD. Jeg tør ikke tenke på hva som kommer til å skje hvis AMD går konk. da vil nok prisene på intel-CPUer stige noen hundre prosent. Får håpe det blir bra marked for Athlon 64 og Barton. Min mening er at det er rart folk gidder kjøpe Intel når det er så mye dyrere enn AMD, men det kan være flere årsaker det. Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Stakkar AMD :o Folkens: STØTT AMD!! De/vi trenger det. Ellers vil Intel bli eneste på markedet og de vil bli dyrere. Jeg selv har bare hatt èn Intel: en 166MHz som stod i en PC mutter kjøpte gjennom jobben for 5 år siden ca.. Har hatt 2 AMD'er og er svært fornøyd med de. Det er overhodet ikke noe i det som noen folk sier at AMD ikke er like stabile som Intel. Slike ting har bare med hovedkort, ram, drivere og "idioten" som sitter foran PC'n. Mine AMD-PC'er har vært stabile som fjell. 1 GHz Tunderbird og nå: XP2100+[/b] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg tør ikke tenke på hva som kommer til å skje hvis AMD går konk. Tror ikke at det kommer til å skje. Dessuten så har det gått dårlig med IT-bransjen generelt. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Vi må støtte AMD folkens! Noen som veit hvor de intel folka er hen? vi kunne jo ødelagt noen av fabrikkene dems så hadde AMD fått monopol Lenke til kommentar
Nicroman Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hehe... Tapene til AMD har vært ganske moderate sammenlignet med en del andre store hardware selskaper, så de går nok ikke konk. Dessuten så produserer de ikke bare CPU`er, de lager mye ekstra dippedutter som de faktisk lever av. CPU produksjon er noe de startet med fordi de kunne.. Gå til AMD sine websider å les historikk! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 vi kunne jo ødelagt noen av fabrikkene dems så hadde AMD fått monopol quote] Det er alltid dunt for forbrukerne dersom en bedrift har monopol på et marked, uannsett om det er Intel eller AMD som sitter på monopolet.... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Tror ikke det er helt utenkelig med en AMD konkurs jeg. Her er det ikke snakk om ett dårlig år eller to. Her er det snakk om at AMD rett og slett ikke klarer å tjene penger. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Om AMD skulle gå konkurs, så finnes det sikkert selskaper som mer enn gjerne vil kjøpe opp "restene" for en billig penge og fortsette produksjonen og utviklingen. Siden Intel og AMD er amerikanske selskaper spørs det om Intel kunne kjøpt dem opp uten å få problemer. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Tror jeg skal forte meg litt med å kjøpe ny pc jeg,, Før prisene går: ja, rett opp! Ellers er det morsomt å le av folk som bare ser en vei ->AMD Lenke til kommentar
Nicroman Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Er mye i den bransjen som er mulig, men er heller lite sansynelig at AMD går konkurs.. ut i fra historikk og samarbeidspartnere så står de ganske sterkt markedsmessig! Men ingenting er umulig, så en skal aldri avskrive muligheten.. men lite som tyder på noe sånt nå! De fleste firmaer trenger noen år nå på å justere seg til det "nye" markedet. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 hvordan er det mulig.... Lenke til kommentar
Danny Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 kommer ikke som noen bombe,papirlanseringer,utsetetelse av hammer som kanskje fører til at folket velger p4 fordi det er større muligheter for oppgradering noe ikke xp har da den ikke har noe særlig fremtid etter at hammer kommer. Synd å se amd slite men det er deres feil og litt itbransjen som sliter generelt sett. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Alle dere som har kjøpt Intel i det siste: Skam dere! Lenke til kommentar
norway Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Verken AMD eller Intel skal ha monopol. Jeg er en AMD gutt , men tanken på at AMD plutselig skulle fått monopol liker jeg ikke. Tror nok prisene hadde gått HØYT da også , og teknologien tregere... Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Verken AMD eller Intel skal ha monopol Selvsagt skal ingen ha monopol, men hvem er størst da? Intel er over 10 ganger større enn AMD eller no sånt... Tror det er ganske trygt å støtte AMD Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 kommer ikke som noen bombe,papirlanseringer,utsetetelse av..... Intel har selv drevet med papirlansering, tok sin tid før P4 3,06Ghz'en kom ut og er fortsatt litt vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå