Skyax Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hei Pcen min bråker, og jeg lurte på om det var noe jeg kunne gjøre med det... Er det det? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Du kan gjøre mye, alt ettersom hva lommeboka di er enig i. Det første du må gjøre er å finne ut hvilke komponenter det er som støyer. Sjekk skjermkort, strømforsyning, prosessorvifte og vifter ellers i systemet. Mulig du har en synder, og om du bytter kjøleløsningen der så blir det bedre Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Ok Men den har ikke pleid å bråkt så fælt... Høres ut som om den starter en cd hele tiden:S Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Er det svært varmt i rommet pcen står i? Støv eller varme kan være problemet ditt. Eller kansje en av viftene dine er gåen. Er pcen gammel? Er det lenge siden du åpnet og så inni? Vis du tror varme er problemet, sett inn flere vifter i pcen din til å flytte/blåse ut den varme luften. Ved bare å ta av sidedøren på kabinettet vil du høre om lyden senker seg. Håper dette hjelper. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Er det svært varmt i rommet pcen står i? Støv eller varme kan være problemet ditt. Eller kansje en av viftene dine er gåen. Er pcen gammel? Er det lenge siden du åpnet og så inni? Vis du tror varme er problemet, sett inn flere vifter i pcen din til å flytte/blåse ut den varme luften. Ved bare å ta av sidedøren på kabinettet vil du høre om lyden senker seg. Håper dette hjelper. 9440994[/snapback] Rommet er ikke varmt. Pcen er et og et halvt år gammel. Jeg så inni den, tok bort lit støv... Jeg skjønner ikke hva problemet er. Den skal jo ikke bråke så masse. Lenke til kommentar
adniki Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 støv, fett, røyk, tjære osv som bygger seg opp på viftene over tid kan lage mye rar lyd... kjøp deg ei kanne luft på boks og blås pcen din ren (ikke blås rett på vifter osv sånn att de går oweeeeeee kjempe kjempe fort rundt, da ryker de lett) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå