ChristerD Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hallo. Jeg har en Acer laptop, som er nylig kjøpt. Jeg hadde ikke problemer først, men også sluttet Dvd-romen å åpne seg. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Levere den tilbake der du kjøpte den! Du har sikkert garanti vil jeg tro. Da skal de fikse det til deg! Enkelt og greit Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvis du har en CD\ DVD du vil ha ut, så tar du bare å manuelt åpner den ved å stikke inn en lang nål inn i hullet på fremsiden av CD\ DVD-ROMen. Den går ganske langt inn, og det er en liten knapp der inne du må presse inn, så kommer skuffen sprettende ut. Lenke til kommentar
ChristerD Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Jeg gjorde det, stakk en nål inn alså, men pc'en reagerer ikke på cd'en. Er det mulig at den ikke er koblet til eller noe sånt? Jeg har vista. Lenke til kommentar
ChristerD Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Jeg går inn på Enhetsbehandlig, men finner ingen dvd-stasjon, men jeg finner en "Hitachi Disk Device" . Er dette den? Lenke til kommentar
ChristerD Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Jeg kan jo prøve å installere den igjen. Hvor kan man finne Dvd-stasjons drivere? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 DVD\CD ROM'er har ikke drivere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå