ThE-fReaK Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hallaise! Mens biken er til lakering og det samme med bilen så følte jeg for og sette meg ned og se noen skikkelige bil og helst mc filmer! har akkrat sett gjennom hele ghostrider serien og Fast and the Furious serien, har også sett på div. mc stunt filmer.. men jeg lurer på om noen vet om noen filmer som er i Fast and the Furious sjangeren og helst noe lignende bare med mc i steden for bil? takker så mye! Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Biker Boyz...er akkuratt det du ser etter. Og Torque Endret 6. september 2007 av Revolution Lenke til kommentar
ThE-fReaK Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Torque så eg for ikke så lenge sia. men biker boyz så ut som en konge film! flere anbefalinger? kan gjerne være med bil også Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Du ser kansje etter noe som Gone in Sixty Seconds? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Du ser kansje etter noe som Gone in Sixty Seconds? 9446132[/snapback] Kan gå god for den jeg... Elsket den da jeg så den for 6 år siden. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Du ser kansje etter noe som Gone in Sixty Seconds? 9446132[/snapback] Evt. Gone in 60 Seconds (1974) som er 10 ganger bedre. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Har bare sett den nye, syns den var dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå