dabear Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Har i dag en 6230i som jeg må levere i fra meg. Derfor er jeg ute etter en erstatter som ikke koster for mye. Mobilabbonementet mitt er One call faktura, så jeg rekner med jeg må kjøpe meg en kontant-telefon. Ønska funksjonalitet er god skjerm og taster, sms og ringefunksjonalitet. Ekstrautstyr som radio m/hodetelefoner, er et pluss, men ingen krav. Prisen bør være så liten som mulig, uten at det går vesentlig utover pris. Forslag? Blei ikke så klok på prisguiden, for å si det slik:/ Endret 6. september 2007 av dabear Lenke til kommentar
morra Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Her er alle med radio i prisguiden Men jeg kan ikke garantere for kvaliteten på telefonene.. Her ser du telefoner som er testet av Amobil.no, sortert etter pris Lenke til kommentar
dabear Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 takktakk, det blei en Sony Ericsson K610i Urban Silver fra mpx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå