Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mercedes C-Klasse politibil? (i norge)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:!: Har noen bilder av den? jeg er litt intresert i ossen politibiler det er i Norge nå og nye som kommer. Har hørt at Mercedes ML bruker politiet som terreng bil.

Men viktigste av alt, jeg trenger bilde av den C-Klassen...har søkt masse på nettet men finner ikke bilde...

-> Norge må jo en vakker dag få tak i en politibil som går fortere enn de selv har lov til å kjøre :)

Lenke til kommentar

hmmm...kanskje politiet ikke bør få lov til og kjøre raskere enn fartsgrensa likevel.....

Vet Budveiser var med på og sponse Japanske politiet med NSX, GT-R34 og RX-7, samt treningen av politiet som kjører disse..

Kanskje Norske øl produsenter bør sponse ett trenings opplegg for de som kjører de nye Mercene?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Takk for bilde Almar84 :) , nå trenger jeg bare bilde av den da den er hel :!:

9440498[/snapback]

Det kan jeg desverre ikke hjelpe deg med, men vil du ha bilde av en annen kresja politibil så kan jeg hjelpe deg.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Norge har noen ja, de må jo ha raske biler nå som alle de "gammle" japse bilene er gunstige for import..

Tenkte og hive litt side info om Japans nye sponsrede biler:

Skyline GT-T (alu felger og 280 hester)

MITSUBISHI GTO TWIN TURBO (V6 3L, 280PS/6000rpm)

SUBARU IMPREZA WRX (300 bhp @ 6000)

MAZDA RX-7 FD3S (255.1 bhp @ 6500 rpm)

TOYOTA SOARER (2.5L Twin Turbo [sikkert 250 hester])

NISSAN SKYLINE GT-R (4 hjuls styring, 4WD, twin turbo, 315 hester)

HONDA NSX (V6 aluminium motor, 270 hester)

MITSUBISHI GALANT VR4 (2.5 V6 280PS)

medfølgende bilder:

http://carwallpaper.3jo.com/jp.html

**Hva skjer om Norge blir sponset med politi biler?

Nye V70 eller BMW M3 CSL/GTR?

Lenke til kommentar
går en slik c-klasse her i trheim. Hver gang det blir snakk om den så nevner folk "amg". Om det er noe hold i det vet jegikke, men den mercedesen er iallefall mye lavere enn en vanlig c-klasse

9443174[/snapback]

AMG bilene brummer gromt så det hadde du nok hørt lett,, politi bilene er lasset med tungt utstyr bak så sikkert derfor, evnt at den har byttet til sportsligere dempere/fjærer.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Så politibilen igjen i lillestrøm, men denne gangen fikk jeg med skiltnummeret: DJ 51785

Tror det er den samme som jeg så sist gang, men noen som kan finne ut mere info om denne bilen (bilde)? ? ? Jeg kunne tatt bilde av bilen, men han svingte inn i en gate så jeg rakk ikke å ta mobilen frem engang.

Fant litt info som jeg har vedlagt som bilde under:...

post-118757-1191358110_thumb.jpg

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Så politibilen igjen i lillestrøm, men denne gangen fikk jeg med skiltnummeret: DJ 51785

Tror det er den samme som jeg så sist gang, men noen som kan finne ut mere info om denne bilen (bilde)? ? ? Jeg kunne tatt bilde av bilen, men han svingte inn i en gate så jeg rakk ikke å ta mobilen frem engang.

Fant litt info som jeg har vedlagt som bilde under:...

9622799[/snapback]

Hvis du ser etter på bilde jeg la ved her så ser du det samme registrerings nr som du nevner, så det har i allefall jeg fått med meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...