MercedesMotor Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 I går (Onsdag) så jeg en Mercedes C-Klasse politibil, i Nedre-Rælingsvei i Rælingen. Finnes det C-Klasse politibiler? Fordi jeg gjenkjenner en mercedes, spesielt baklysa. Har jeg tatt feil nå eller så jeg det jeg så? hvis noen har bilder av bilen så vil jeg gjerne ha dem... Takk Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ja, det finnes. Jeg har selv sett en uniformert C-klasse (W202) i Oslo sentrum. I følge mine kilder, som vet hva de snakker om, så er dette en av beredskapstroppen sine biler. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Så Norge har nå politi biler som for lov og kjøre raskere enn fartsgrensa (tenkte på problemet med XC90ene). Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 :!: Har noen bilder av den? jeg er litt intresert i ossen politibiler det er i Norge nå og nye som kommer. Har hørt at Mercedes ML bruker politiet som terreng bil. Men viktigste av alt, jeg trenger bilde av den C-Klassen...har søkt masse på nettet men finner ikke bilde... -> Norge må jo en vakker dag få tak i en politibil som går fortere enn de selv har lov til å kjøre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har bilde av en C 230 kompressor (w202) Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Takk for bilde Almar84 , nå trenger jeg bare bilde av den da den er hel :!: Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 hmmm...kanskje politiet ikke bør få lov til og kjøre raskere enn fartsgrensa likevel..... Vet Budveiser var med på og sponse Japanske politiet med NSX, GT-R34 og RX-7, samt treningen av politiet som kjører disse.. Kanskje Norske øl produsenter bør sponse ett trenings opplegg for de som kjører de nye Mercene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Takk for bilde Almar84 , nå trenger jeg bare bilde av den da den er hel :!: 9440498[/snapback] Det kan jeg desverre ikke hjelpe deg med, men vil du ha bilde av en annen kresja politibil så kan jeg hjelpe deg. Endret 6. september 2007 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 De bruker mye forskjellig nå: http://www.nettavisen.no/bil/article774446.ece I Lillestrøm-området har de vel også en sivil X5. (?) Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 wtf... får politiet kjøre nye ml !? jaja i italia har de jo 1 Lamborghini gallardo som politibil.. Gallardo polti bil Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Takk for bilde Almar84 , nå trenger jeg bare bilde av den da den er hel :!: 9440498[/snapback] Det kan jeg desverre ikke hjelpe deg med, men vil du ha bilde av en annen kresja politibil så kan jeg hjelpe deg. 9440507[/snapback] :!: hehe, dem kan du beholde, som gave fra meg til deg Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 wtf... får politiet kjøre nye ml !? 9441221[/snapback] Jada: Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 går en slik c-klasse her i trheim. Hver gang det blir snakk om den så nevner folk "amg". Om det er noe hold i det vet jegikke, men den mercedesen er iallefall mye lavere enn en vanlig c-klasse Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) DA har jeg sett en ML politibil også.. blir bare vanskeligere å kjøre fra dem Endret 7. september 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Norge har noen ja, de må jo ha raske biler nå som alle de "gammle" japse bilene er gunstige for import.. Tenkte og hive litt side info om Japans nye sponsrede biler: Skyline GT-T (alu felger og 280 hester) MITSUBISHI GTO TWIN TURBO (V6 3L, 280PS/6000rpm) SUBARU IMPREZA WRX (300 bhp @ 6000) MAZDA RX-7 FD3S (255.1 bhp @ 6500 rpm) TOYOTA SOARER (2.5L Twin Turbo [sikkert 250 hester]) NISSAN SKYLINE GT-R (4 hjuls styring, 4WD, twin turbo, 315 hester) HONDA NSX (V6 aluminium motor, 270 hester) MITSUBISHI GALANT VR4 (2.5 V6 280PS) medfølgende bilder: http://carwallpaper.3jo.com/jp.html **Hva skjer om Norge blir sponset med politi biler? Nye V70 eller BMW M3 CSL/GTR? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 går en slik c-klasse her i trheim. Hver gang det blir snakk om den så nevner folk "amg". Om det er noe hold i det vet jegikke, men den mercedesen er iallefall mye lavere enn en vanlig c-klasse 9443174[/snapback] AMG bilene brummer gromt så det hadde du nok hørt lett,, politi bilene er lasset med tungt utstyr bak så sikkert derfor, evnt at den har byttet til sportsligere dempere/fjærer. Lenke til kommentar
Audiodoffen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 V70 har jo kjøre egenskaper som en tanks med gelè understell, så tar den latt på vestlandsveider ihvertfall Amg:love: Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Så politibilen igjen i lillestrøm, men denne gangen fikk jeg med skiltnummeret: DJ 51785 Tror det er den samme som jeg så sist gang, men noen som kan finne ut mere info om denne bilen (bilde)? ? ? Jeg kunne tatt bilde av bilen, men han svingte inn i en gate så jeg rakk ikke å ta mobilen frem engang. Fant litt info som jeg har vedlagt som bilde under:... Endret 2. oktober 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 De har en slik en i Larvik: Vet ikke noe mer om den, bare at de innerste runde lysene blinker blått når blålysene er på Stod å omdirigerte trafikk i sommer rett etter en ulykke hadde skjedd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Så politibilen igjen i lillestrøm, men denne gangen fikk jeg med skiltnummeret: DJ 51785Tror det er den samme som jeg så sist gang, men noen som kan finne ut mere info om denne bilen (bilde)? ? ? Jeg kunne tatt bilde av bilen, men han svingte inn i en gate så jeg rakk ikke å ta mobilen frem engang. Fant litt info som jeg har vedlagt som bilde under:... 9622799[/snapback] Hvis du ser etter på bilde jeg la ved her så ser du det samme registrerings nr som du nevner, så det har i allefall jeg fått med meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå