Machi Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Jeg har en topp som jeg er veldig glad i, men typen min greide å krympe den og da må jeg kjøpe meg en ny. Jeg vet at merket heter "Details", men jeg finner det ikke på nettet. Er det noen som kan hjelpe meg? Endret 9. september 2007 av Machi Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 Ikke hørt om det merket før, hvor kjøpte du toppen? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 http://www.google.com/search?hl=no&client=...nG=S%C3%B8k&lr= Noen av treffene på dette søket? Lenke til kommentar
Machi Skrevet 7. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Ikke hørt om det merket før, hvor kjøpte du toppen? 9442882[/snapback] Det er mange år siden jeg kjøpte den, så det kan godt hende at dette er et mission impossible xD Kjøpte den i Oslo eller Fredrikstad, husker ikke hvilken butikk... Lenke til kommentar
Machi Skrevet 7. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 http://www.google.com/search?hl=no&client=...nG=S%C3%B8k&lr= Noen av treffene på dette søket? 9443851[/snapback] Kan jo prøve Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Detalis.. Hm.. Det hørtes kjent ut.. Er jeg helt på jordet hvis jeg sier at det kan være H&M ?? Lenke til kommentar
Machi Skrevet 9. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Detalis.. Hm.. Det hørtes kjent ut.. Er jeg helt på jordet hvis jeg sier at det kan være H&M ?? 9449235[/snapback] Det kan godt hende, men jeg tror ikke de selger slike topper lengre, så jeg kan likesågreit gi opp :< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå