Diskuterer Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hei jeg lurte på om det finnes online lekse hjelp sånn at man kan få hjelp med engang man skriver.. akkurat som msn.. kan noen hjelpe meg? takk Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hei jeg lurte på om det finnes online lekse hjelp sånn at man kan få hjelp med engang man skriver.. akkurat som msn.. kan noen hjelpe meg? takk 9438731[/snapback] Spør SmarterChild på msn han er en smart maskin, PS snakk engelsk Lenke til kommentar
Diskuterer Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Hei jeg lurte på om det finnes online lekse hjelp sånn at man kan få hjelp med engang man skriver.. akkurat som msn.. kan noen hjelpe meg? takk 9438731[/snapback] Spør SmarterChild på msn han er en smart maskin, PS snakk engelsk 9438864[/snapback] ja han er engelsk og da hjelper det ikke mye hvis jeg snakker med han om naturfag.. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Hei jeg lurte på om det finnes online lekse hjelp sånn at man kan få hjelp med engang man skriver.. akkurat som msn.. kan noen hjelpe meg? takk 9438731[/snapback] Spør SmarterChild på msn han er en smart maskin, PS snakk engelsk 9438864[/snapback] ja han er engelsk og da hjelper det ikke mye hvis jeg snakker med han om naturfag.. 9438966[/snapback] 1. svara finnes vel i boka di? 2. hvofor ikke sjekke wikipedia eller capplex EDIT: leif Endret 6. september 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Haha, aldri hørt om smarterchild før. Var jo dritbra. Trakaserer han, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå